Ana içeriğe atla

Oğlumun kolunun kırılması

Bugün tam iki hafta oldu.Yüzme dersinden gelen oğlum, evimin hemen yanındaki parkta arkadaşıyla oynamaya gitti.Balkondan çıkıp hep kontrol ederim.Parkın arkası büyük bir futbol sahası kadar yeşil alan.Bir çok kişi orda köpeğini gezdiriyor.
Çocuklar oynarken orda sahibiyle dolaşan  köpek çocukları görüyor ve direk koşarak oğlumun üstüne atlıyor.Oğlumu kolundan yakalıyor ve yere düşürüyor.
 O boğuşma sırasında oğlumun kolu kırılıyor.




2 görgü tanığı olan  komşularımız var.Bana haber geliyor  .
Hayatımın şoku.Hiç  kırık nedir görmemişim. Oğlumu öyle görünce acılar içinde  ne hissettiğimi bir ben bir Allah bilir..
Oğlum canım Barışım❤
Acilen ameliyathaneye alınıp tellerle kemikleri bağlandı.Bir gün hastanede kaldı. Ahhh çok zor günlerdi çok...
8 hafta alçıda kalacak.Yazi yazdığı eli olmadığı için şimdi  okula gidiyor. Ama hareketleri kısıtlı ...
Polise şikayette bulunduk ve karşı tarafa dava açıyoruz.
Bize bunları yaşatanlar dilerim gereken cezayı alırlar...

Oğlum bu yaşadıklarını zamanla daha az hatırlar ve 14 Ekim 2019 Pazartesi   hafif izler bırakır.

Bugün bunları yazmak benim için oldukça zordu.Ama yazmam gerekiyordu .Çünkü kaldığım yerden devam etmek gerekiyor. Düşünceler  peşimi bırakmıyor  Şöyle böyle diye..
Ama hayat işte devam ediyor..

Yorumlar

  1. Çok geçmiş olsun, umarım kısa zamanda iyileşir, metabolizma hızlı olması avantajımız. Kemik suyu, paça çorbası içildiğinde de hızlı iyileşme olabilir. Kırık dışında köpeğin ısırması da söz konusu değil herhalde demi?

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun çabucak atlatsın dua ediyorum. kalsiyum için bol bol süzme yoğurt yedirmeniz iyi olabilir ben de bacağımı ve sonra da kaburgamı kırdım çok zor bir şey hareketsizlik ama çabucak geçer siz metanetli olun.

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun İnci. Acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun.Allah şifa versin

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun. Allah şifa versin.

    YanıtlaSil
  6. Canım çok geçmiş olsun.. Kırık sevimsiz birşey.. oğlun çabucak atlatsın inşallah.

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun en kısa sürede sağlığına kavuşur inşallah

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun. En kısa zamanda toparlanmasını diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun. Çabuk iyileşir inşallah.

    YanıtlaSil
  10. Oğlunuza geçmiş olsun, Yaratıcı Düşünce'' ana fikrini anlatan kısa hikayemi okumak ve değerli yorumlarla katkıda bulunmak üzere sizi blogumda görmek isterim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun Allah çocukları korusun.

    YanıtlaSil
  12. Çok büyük geçmiş olsun. Bir anne olarak tahmin edebiliyorum hislerini. Allah beterinden saklasın tüm kuzuları.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Rengini Kalıcı olarak Değiştirmek

Allah Allah daha kim bilir ne duyacağız deyip başlıktaki konuya giriyorum. Sabah programlarına bakarken çok ilginç bir şey öğrendim.Meğer göz Rengimizi kalıcı olarak değiştirebiliyormuşuz.Bir oyuncu kahve rengi gözlüyken şimdi açık mavi gözlere sahip olmuş. Seren Serengil de bir kaç ton göz rengini açtırdığını anlatıyordu.Özelliklede çok tehlikeli bir ameliyat olduğunu ifade etti. Türkiyede bunu şuan yapan tek bir yer varmış. Şimdi bunu duyup gençlerimiz abuk sabuk yerlerde yaptırmaya kalkmaz inşallah... İnternetten biraz daha konuyu araştırınca bu ameliyatın ABD çok popüler olan bu ameliyatı hiç bir sağlık örgütü  önermiyor olduğu yazıyor.  Bunla ilgili bir haberde  var.İstanbul da 17yaşındaki bir genç kız 25bin ödeyerek  yetkisi olmayan bir sağlık kurumunda bu ameliyatı olmuş ve ameliyattan sonra durımu kötüleşince başja bir hastanede gözetim altındaymış.Şimdide kör olmaya riski varmış. Peki Lumineyes ameliyatı nasıl yapılıyor : Bir lazer işlemi ile irisin üst

Blogger Mimi

Yayınladığım  blog yazılarıma bakarken aklima herkesin keyifl alacağıni düşündüğüm bir mim geldi . Tüm sorulara cevap verirken belli sorular da yazınızın linkini paylaşmayı unutmayalım  :) Sorulara gelince 1- Blog dünyasına nasıl adım attın ?Hadi anlat bize . 2010 yılında ilk oğluma hamileyken blog yazmaya başladım. Önceleri  arada bir yazıyordum.Sonra alışkanlık yaptı ve düzenli  olarak yazılarımı yayınlamaya başladım 😊 2- Bloğunu kısaca tanıt desem  neler söylemek istersin ? Benim blogum bir  gökkuşağı misali. Her alanda yazı yazıyorum. Aslında canım ne isterse onu yazıyorum .Kişisel gelişim, sağlık kiloverme,annelik,psikoloji,toplumlar,Google,yemek,günlük, içsel çözümlemeler.. 3- Yazarken olmazsa olmazların nelerdir? Yazarken gerçekten isteyerek yazmam gerekiyor. Yanı sırf yazı yayınlamak için yazı yazamıyorum. Bir ara uzun bir ara vermiştim.Araya yazı gir Inci dedim.Ama  günlerce yazamadım. Yazmak içten gelince devamı  geliyor. Yazarken sessiz bir ortam  yada yalnız

Haftada 20 kilo verdiren süper diyet

Bir haftada 20 kilo  verdiren diyet? Ay da 20 kilo  verdiren hızlı diyet  listesi? Internette süper kilo verme süreciyle ilgili listelerle taşıyor. Bir haftada 20 kilo vermekte çoğumuz için çok uygun olurdu.. Millet bir  coşmuş ki heralde bu kadar kısa zamanda  20 kilo verebileceğine inanıyor. Listenin içine girip baktığınız zaman ,listede yazanlar size çok tanıdık geliyor.. Lütfen bu gibi başlıklara kanmayın Zaten bu kadar kısa bir zamanda bu kilolar verilemediği gibi sağlığınızdan olmayın. Çok hızlı verilen kilolar aynı şekilde çok hızlı bir şekilde  geri alınıyor. Boşuna metabolizmanızı  bozup fazla yağ almayın. Herkesin metabolizması farklıdır. Sizi en iyi bilen yine sizsinizdir.Neyi çok tüketirseniz  kilo alacağınızı siz bilirsiniz. Artık bunu bilmeyen yoktur. Bol su için Hareket edin Spor yapın Öğünlerinizi geçiştirmeyin Yeşil sebze ,salata tüketin Şekerden,tuzdan uzak durun Karbohidrat hiç tüketmeden olmaz. Ama yediğiniz saatlere dikkat edin. Az porsiyonda