Ana içeriğe atla

Kader İkinci Adımdan Sonra İşler



Kader ikinci adımdan sonra işler.
İlk adımı senin  atman lazım.
Kendine doğru atman lazım.

Su
Hava
Kozmik ilahi, enerji, Kader
hepsi en düşük direnç kuralına göre akıp yolunu belirler.

Uğraşmayı,çabalamayı bırak.Çünkü enerjini boşa harcayıp duruyorsın.
Bunun yerine etrafındaki insanları değiştirmektense kendini değiştir.
Bu yolun dirençi daha düşük,getirisi daha fazla olacaktır.

Böylece kozmik ilahi enerji sana doğru, kalbine akabilir.
Kalbindeki güzellikleri görmeye başlarsın İste bunun verdiği haz bambaşkadır.

Aksi taktirde tıkanırsın ve kader senin etrafından geçip,akıp gider.

Onun için pes etme.
Gerekirse her gün yeniden dene.
Geç oldu deme.
Önyargılarını, korkularını,
küskünlüklerni,
Seni katılaştırıp kalıplara hapis eden herşeyden her gün biraz daha fazla kurtulmaya calış.,

Yorumlar

  1. Çok doğru sözler, önce gerçekten kendimizi değiştirmemiz lazım ve pes etmeden hatalarımıza rağmen başarmak için ilerlemek lazım. Bu güzel tavsiyeler için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Atakan herşey değişimle başlar.
      Güzel yorumun için teşekkür ederim.
      Sevgiler

      Sil
  2. Kadere çok inanirim. Her ne kadar basimiza her gelen kader degilse de hayatta yasadigimiz mucizeler beni buna inanmaya itiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende inanırım.Kader ve yaptığımız şeyler karşımıza çıkıyor.
      Hepimiz için Allah hayırlı olanı yazsın.
      Sevgiler canım

      Sil
  3. Great post :)
    Im following you. I will be very happy if you follow me back:)

    https://pandawayofficial.blogspot.rs/

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir yazı, eline sağlık İnci'm. Kader gerçekten var mı, yok mu hala emin olamıyorum daha doğrusu bazen emin olamıyorum.:)))) Sevgilerimle ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde Ablam çok teşekkür ederim.
      Bazen sorguluyoruz dediğin gibi...
      Hayırlı olanı yaşamayı nasip etsin Allah..
      Sevgiler, Saygılar :)💗

      Sil
  5. Kader güzeldir çünkü Allahın dır biz de bakışımızı güzel edersek herşey değişir içimizde de dışımızda da çünkü biz de Allahınız..sevgiler İnci hanım💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru yazmışsın canım.Anlamlı yorumun için teşekkür ederim.
      Sevgiler 😍

      Sil
  6. Yalniz yazin suandaki ruh halime alttan alttan subliminal mesaj veriyor sanki Incimmm😁😁😁Emegine saglik canim...Guzel bir paylasim olmus💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşramm yazıyorum ki unutma diye :))
      Teşekkür ederim canım.
      Sevgiler 😍

      Sil
  7. Cok guzel bır yazı🙈Herseye kendımızden baslamayalız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim.
      Kesinlikle herşeye önce kendimizden başlamalıyız:)
      Sevgiler

      Sil
  8. İşe önce kendimizden başlamak gerek sanırım.Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. Çok doğru canım pes etmemek lazım . Çok güzel anlatmışsın emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pes etmek yok canım.Herzaman güçlü olmayız.
      Güzel yorumun için teşekkür ederim.
      Sevgiler 😍

      Sil
  10. Lovely post dear! Have a great week! xx

    YanıtlaSil
  11. ooooo kişisel gelişim de yaparım diyosuuun :)

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel yazmışsın. Çok doğru.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sevda, yorumun için teşekkür ederim.
      Sevgiler

      Sil
  13. Çok güzel yazmışsınn... emeğine sağlıkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Gözlerim seni arıyordu :)
      Sevgiler 😍

      Sil
  14. İşe önce kendimizden başlamamız lazım. Değerli yazınız için teşekkür ederim.

    ankara evden eve nakliyat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farkında olmak herşey için çok önemlidir.
      Teşekkürler...

      Sil
  15. Çok güzel ve anlamlı bir paylaşım olmuş. Kelebeğin Blog Keşif etkinliğinden geldim. İyi ki de gelmişim. Takiptesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Teşekkürler güzel yorumunuz için..
      Bende sizin ve güzel yemeklerinizin takibindeyim.
      Sevgiler 😍

      Sil
  16. Canimm kader de bizim yaptigimiz secimler doğrultusunda şekilleniyormuş biliyomusun :)

    Cok güzel bir gelisim yazisi olmuş bu. Eline saglk 💕😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda ikileme düşüyorum :)
      Hem kaderin önceden yazıldığına inanıyorum hemde senin dediğin gibi seçimlerimizin etkilediğine inanıyorım.
      Güzel yorumun için teşekkür ederim arkadaşım.
      Sevgiler 😍

      Sil
  17. Güzel tavsiyeler. Zaten bizim derdimiz kendimizle. Başkalarından bir şey beklemeden hamleleri kendimiz yapabilmeliyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız kendimizle olan şeyleri düzeltip,farkına vardıktan sonra ne mutlu bize :)

      Sil
  18. Gerçekten bazen çok zor olsa da çabalamak zorundayız, yoksa daha beter bir durumla karşı karşıya kalmamız mümkün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çabalamak zorundayız..Çabalayıp güçlü olmak ve pes etmemek bize yakısan bu olur :)
      Sevgiler canım

      Sil
  19. Kayayı delen damlaların gücü değil sürekliliğidir, sözünden yola çıkarak hak veriyorum size. Pes etmemek ve sürekli mücadele içinde olmak zafere giden tek yol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir söz :) Mücadeleye devam,pes etmek yok...

      Sil
  20. Çok güzel bir yazı olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Betül çok teşekkür ederim.
      Sevgiler canım

      Sil
  21. Ne güzel olumlamaya yönelik bir yazı olmuş.Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olumlamaları seviyorum. Hayatın farkına varmamı sağlıyor.
      Güzel yorumun için teşekkür ederim canım
      Sevgiler

      Sil
  22. Canım benim ne güzel yazmışsın.Bu kişisel gelişim konuları en sevdiğim konulardır :)
    Dışarıyı değiştirmeyi bırakıp,kendimize döndüğümüzde ve kalıplarımızı aştığımızda ,dünya daha güzel bir yer haline geliyor kanımca:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benım. Benimde en sevdiğim ve sürekli düşündüğüm konudur :)
      Sevgiler canım

      Sil
  23. Seçimlerimiz dogru oldugunda iyi bir kaderi yasiyoruz

    YanıtlaSil
  24. Gune baslama andı yapalim .
    cok da dogru her satırı eline saglik😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım,hem bu sayede sürekli tekrar yaparak daha da bilinçlenmiş oluruz.
      Canım benim çok sağol.
      Sevgiler 😍

      Sil
  25. Değişim kendimizde, içimizde. Çok iyi anlatmışsın bunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Cem, güzel yorumun için teşekkür ederim.
      Sevgiler

      Sil
  26. değişmeyen ne var ki? her şey değişiyor insan da değişmeli..insan için değişim şart oldu gayri.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi herşey değişip yenileniyor.Buna ayak uydurmak lazım :)

      Sil
  27. İstediklerimiz, içimizden geçirdiklerimiz kaderimizi belirliyor. Herkes dilediğini yaşıyor aslında. Ben neyi çok istedimse oldu. İstemek başarmanın yarısıymış. Başkalarını mutlu etmeye çalışmaktansa kendi isteklerime odaklanmayı tercih ediyorum. Mutlu olmadığım yerde kalmıyorum. Pozitif olmaya çalışıyorum ve iyi geliyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru ve güzel hayat görüşüne sahipsin.Hepimizin ders alması gereken birşey.
      Yorumun için teşekkür ederim.
      Sevgiler canım 😍

      Sil
  28. zaten değiştirebileceğimiz tek şey kendimiz değil miyiz sadece ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle önce kendimiz.Hiç başkalarını değiştirmeye çalışmaya çabalamamalıyız..
      Sevgiler canım

      Sil
  29. Evet biz kaderi yarattık ama bunu senin çabalarına bağlı kıldık diyor ayette de zaten aman zaten kaderde var boşvrrmişliğe de çok doğru değil veya kadere inanmayıp çevrendeki her şeyi değiştirmeye çabalamak dq ortasını bulmak lazım. Başarılı bir yazı olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar dopru ve ne kadar güzel..
      Bu ayet üzerine düşünmek lazım...
      Boşvermişliği bırakıp kendi çabamızı ortaya koymak zorundayız...
      Teşekkürler canım güzel yorumun için.
      Sevgiler 😍

      Sil
  30. Güzel yorumun için teşekkür ederim canım.
    Çok doğru söylenmiş bir söz,sonuna kadar katılıyorum
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  31. Ne güzel yazmışsın eline sağlık :) önce kendimizin farkında olmamız, tüm olumsuzluklardan sıyrılıp cesaret dolmamız lazım hayat yolunda... Dilerim ki hepimizin kaderi güzele çıkar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim.
      Güzel dileğine yürekten katılıyorum.
      Sevgiler 😍

      Sil
  32. Thank you Dear 💗
    I m following you back ❤

    YanıtlaSil
  33. Very interesting post! ♥️♥️♥️

    YanıtlaSil
  34. Merhaba :) Öncelıkle çok güzel blog sayfan var ve çok güzel yazmışsınız. Kaleminize sağlık:) Kesinlikle insan biraz kendini değiştirebilirse her şey çok daha kolay ve çok daha güzel olacaktır..

    YanıtlaSil
  35. Merhaba Buse,güzel yorumun için çok teşekkür ederim.
    Sevgiler 😍

    YanıtlaSil
  36. Bu noktada tıkanıyorum zannedersem canım. Sonuçta bu enerji akımı beni ben olarak kabul etmiyor ve hep ben değişiyorum , akımı değiştirecek birşey de olmalı yaa :) ışın kılıcı gibi bişi :) ama insanın değişime açık olması lazım ben bunu kabul ediyorum buna hiç sözüm yok, değişim gelişimi getirir. ben başka birşeyden bahsediyorum da anlatmam zor belki , neyse kafa karıştırmayayım fıstıkım , kocaman öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden nahsettiğinle ilgili biraz birşeyler anladım canım :))
      Bu konuyu blogunda yazıp açıklamanı çok isterim.
      Bende öpüyorum tatlım.
      Sevgiler canım 😍

      Sil
  37. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Umut"+"Çözüm"
      İçeren bunun gibi yazıları çok beğenirim.
      Kaleminize sağlık.
      Umut diliyorum,her zaman...

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim canım.
      Güzel dileğin hepimiz için olsun inşallah 😄
      Sevgiler

      Sil
  38. Çok güzel bir paylaşım canım emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  39. Geç,diye bir şey yoktur.Annem bize çocukluğumuzdan beri hep bunu söylerdi.Biz de öyle inandık ve öyle yaşıyoruz :) Sizin yazınız da güzel bir hatırlatma olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneniz ne güzel öğütlemiş.Doğrusu da o zaten geç kaldım demeden devam etmek.
      Güzel yorumun için teşekkür ederim.
      Sevgiler 😍

      Sil
  40. Kesşnlikle katılıyorum, değişime kendimizden başlamalıyız. Güzel bir yazı olmuş, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşey bizde başlar...
      Güzel yorumun için teşekkür ederim.
      Selamlar

      Sil
  41. Kesinlikle katılıyorum sana :) İnsan kendisinin anahtarıdır zaten eğer o kendisine yardım etmezse kim yardım edicek ki sana. Kimse seni senden daha çok iyi anlayamaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru bir söz yazmışdın canım.
      Güzel yorumun için teşekkür ederim.
      Sevgiler

      Sil
  42. Evet, başkalarını değiştirmek yerine kendimizi değiştirmek daha çok heyecan verici ve verimli. ^_^ Çok hoş bir yazı olmuş, ayrıca zincirli fotoğrafa bayıldım, çok anlamlıydı. :) Emeğine sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin farkında olduğu ama uygulananın zor olduğu bir şey :)Güzel yorumun için teşekkür ederim canım.
      Zincirli fotograf benimde hpşuma gitti.
      Umarım hepimiz istediklerimizi başarır ve kendi değerimizin farkına varırız.
      Sevgiler canım 😍

      Sil
  43. İnsan ya kendi değişiyor ya da zorla değişiyor; yaşam böyle bir şey, değişmeden yola devam edilemiyor ki. :)

    YanıtlaSil
  44. Çok beğendiğim bir söz var, tavrın değişirse kaderin değişir. Değişim istediğimizde ilk kendimizden başlamalıyız. Keşke her seferinde uygulayabilsem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir söz.Kesinlikle çok doğru ve herşey bizde başlıyor.
      Sevgiler canım 😍

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Rengini Kalıcı olarak Değiştirmek

Allah Allah daha kim bilir ne duyacağız deyip başlıktaki konuya giriyorum. Sabah programlarına bakarken çok ilginç bir şey öğrendim.Meğer göz Rengimizi kalıcı olarak değiştirebiliyormuşuz.Bir oyuncu kahve rengi gözlüyken şimdi açık mavi gözlere sahip olmuş. Seren Serengil de bir kaç ton göz rengini açtırdığını anlatıyordu.Özelliklede çok tehlikeli bir ameliyat olduğunu ifade etti. Türkiyede bunu şuan yapan tek bir yer varmış. Şimdi bunu duyup gençlerimiz abuk sabuk yerlerde yaptırmaya kalkmaz inşallah... İnternetten biraz daha konuyu araştırınca bu ameliyatın ABD çok popüler olan bu ameliyatı hiç bir sağlık örgütü  önermiyor olduğu yazıyor.  Bunla ilgili bir haberde  var.İstanbul da 17yaşındaki bir genç kız 25bin ödeyerek  yetkisi olmayan bir sağlık kurumunda bu ameliyatı olmuş ve ameliyattan sonra durımu kötüleşince başja bir hastanede gözetim altındaymış.Şimdide kör olmaya riski varmış. Peki Lumineyes ameliyatı nasıl yapılıyor : Bir lazer işlemi ile irisin üst

Blogger Mimi

Yayınladığım  blog yazılarıma bakarken aklima herkesin keyifl alacağıni düşündüğüm bir mim geldi . Tüm sorulara cevap verirken belli sorular da yazınızın linkini paylaşmayı unutmayalım  :) Sorulara gelince 1- Blog dünyasına nasıl adım attın ?Hadi anlat bize . 2010 yılında ilk oğluma hamileyken blog yazmaya başladım. Önceleri  arada bir yazıyordum.Sonra alışkanlık yaptı ve düzenli  olarak yazılarımı yayınlamaya başladım 😊 2- Bloğunu kısaca tanıt desem  neler söylemek istersin ? Benim blogum bir  gökkuşağı misali. Her alanda yazı yazıyorum. Aslında canım ne isterse onu yazıyorum .Kişisel gelişim, sağlık kiloverme,annelik,psikoloji,toplumlar,Google,yemek,günlük, içsel çözümlemeler.. 3- Yazarken olmazsa olmazların nelerdir? Yazarken gerçekten isteyerek yazmam gerekiyor. Yanı sırf yazı yayınlamak için yazı yazamıyorum. Bir ara uzun bir ara vermiştim.Araya yazı gir Inci dedim.Ama  günlerce yazamadım. Yazmak içten gelince devamı  geliyor. Yazarken sessiz bir ortam  yada yalnız

Haftada 20 kilo verdiren süper diyet

Bir haftada 20 kilo  verdiren diyet? Ay da 20 kilo  verdiren hızlı diyet  listesi? Internette süper kilo verme süreciyle ilgili listelerle taşıyor. Bir haftada 20 kilo vermekte çoğumuz için çok uygun olurdu.. Millet bir  coşmuş ki heralde bu kadar kısa zamanda  20 kilo verebileceğine inanıyor. Listenin içine girip baktığınız zaman ,listede yazanlar size çok tanıdık geliyor.. Lütfen bu gibi başlıklara kanmayın Zaten bu kadar kısa bir zamanda bu kilolar verilemediği gibi sağlığınızdan olmayın. Çok hızlı verilen kilolar aynı şekilde çok hızlı bir şekilde  geri alınıyor. Boşuna metabolizmanızı  bozup fazla yağ almayın. Herkesin metabolizması farklıdır. Sizi en iyi bilen yine sizsinizdir.Neyi çok tüketirseniz  kilo alacağınızı siz bilirsiniz. Artık bunu bilmeyen yoktur. Bol su için Hareket edin Spor yapın Öğünlerinizi geçiştirmeyin Yeşil sebze ,salata tüketin Şekerden,tuzdan uzak durun Karbohidrat hiç tüketmeden olmaz. Ama yediğiniz saatlere dikkat edin. Az porsiyonda