Ana içeriğe atla

Şimdilik Son Blog Yazım...


Ahhh beklemek ne kadar zormuş. Son bir kaç günün içindeyim ve günler geçmek bilmiyor.
Artık yazamıyor ve doğru dürüst blogger arkadaşkarımı ziyaret edemiyorum.
Son bir yazı yazıp bir kaç gün içinde doğum yapacağıma inanıyorum :)
Hiç bir şeye adapte olamadığım bu günlerde hareketlerim baya kısıtlı, arada sancılarım oluyor ve nefes darlığı iyice zorlamaya başladı.

Duygularım karışık, sürekli pozitif şeyler düşünmeye çalışıyorum.Kafamda sürekli doğumla ilgili senaryolar var :)

Uyku deseniz çok az.Geceleri uyuyamıyorum.Vucüt kendisini doğumdan sonrasına hazırlarmış öyle deniyor
İlk doğumumda bunların hiç birini yaşamadığım için sanırım bu kadar zorlanıyorum.

Bu zamanda yanımda olan mesajlarıyla desteklerini esirgemeyen blogger arkadaşlarıma,kardeşlerime çok teşekkür ederim.Hepinizin yeri bende çok ayrı.

LÜTFEN:

  • Kendinize iyi bakın, karamsar düşüncelerden uzak durmaya çalışın ve herşeyi kafaya takmayın lütfen.

  • Umut edin,inanın ve bekleyin..

  • Halinize şükredin.

  • Dertlerinizle başa çıkmayı örenin.Hayat hepimize farklı şeyler sunuyor.Bunlarla ya baş edeceğiz yada onların altında ezileceğiz.Seçim bizim..
  • Bu dünya sandığımız kadar ciddiye alınacak bir yer değil...


Inşallah doğumdan belli bir süre sonra tekrar buluşmak nasip olur..

Sevgi ve saygılarımla

İnci Çelebi




Yorumlar

  1. Canım benim Rabbim yardımcın olsun inşallah :) Bir dahaki yazını bebegini sağlıkla kucagına aldıgında yazarsın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.
      Heyecanla bekliyorum :)
      Sevgiler 😍

      Sil
  2. Allah sağ salim kurtarsın, bebeğinizle güzel günleriniz olsun inşallah.Şimdiden güle güle büyüsün dileklerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcığım çok teşekkür ederim.
      Sevgiler 😍

      Sil
  3. İnci'm sağlıkla kavuş güzel arkadaşım. Mutlu haberi bekliyor olacağım. Kocaman sevgiler gönderiyorum sana canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım çok teşekkür ederim.
      Günüm geçti ama bizimki gelmeyi düşünmüyor :))
      Sevgiler 😍

      Sil
  4. Bebeğine sağlıklı bir şekilde kavuş tatlım, sevgiler :))

    YanıtlaSil
  5. Sağlıkla kavuşmanı dilerim canım. Başta zorama dünyanın en tatlı duygularını yaşayacağın günler başlıyor. Anın tadını çıkar. Umarım güzel sağlıklı haberlerinizi alırız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fundacığım çok teşekkür ederim canım.
      Herleyin bir zorluğu var:)
      Bekliyorum heyecanla :)).
      Sevgiler canım

      Sil
  6. Sana dua edeceğim.Dilerim güzel haberlerini en kısa sürede alırız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım çok teşekkür ederim.
      Günüm geçti ama bizimki daha gelmeyi düşünmüyor gibi :))
      Heyecanla bekliyorum.
      Sevgiler 😍 😘

      Sil
  7. Allah yardımcın olsun canım. Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah. Hamilelikte hormonlar bütün psikolojimizi alt üst ediyor ve her hamilelik farklı yaşanıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadriyeciğim çok teşekkür ederim.
      Amin,inşallah.
      Şimdide günüm geçti ne olacak diye psikolojim iyice karıştı valla :))
      Sevgiler canım 😍

      Sil
  8. Çok güzel öğütler vermişsin. Allah bebeğini biran önce kollarına almayı nasip etsin. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıncığım çok teşekkür ederim.
      Amin,inşallah :)
      Dört gözle bekliyorum.
      Sevgiler 😍

      Sil
  9. Ne kiz o son yazi felan.Icim burkuldu birden.Tobeee ya...❤Seni seviyommmm incikooo...Sag salim bebegini kucagina alicaksin insallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım dostum kısa bir veda yazmak istedim.
      Bende seni seviyorum. Heyecanla bekliyorum tatlım.
      Sevgiler canım 😍

      Sil
  10. Allah kurtarsın. Sağ sağlim gelsin İnşallah.

    YanıtlaSil
  11. Abla minik evladını sağ salim kollarına alman dileği ile.. Dikkat et iki cana da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim.
      Bekliyorum heyecanla :))
      Sevgiler canım

      Sil
  12. Tüm iyi dileklerim seninle, pozitif düşünmeye devam et, bloğu merak etme:))çok kolay bir doğum olsun hayırlısıyla İnci'm, senin kadar heyecanlıyım, güzel haberi bekliyorum. Sevgilerimle:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde Ablam güzel dikeklerin için çok teşekkür ederim.
      Günüm geçti ama bizimki daha gelmeyi düşünmüyor gibi :)
      Inşallah yakında haber vereceğim :))
      Kendine iyi bak ablam.
      Selamlar, sevgiler 😍 💞

      Sil
  13. Allah ikinizin de yardımcısı olsun..güzel haberlerle gel inşallah💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Çok az kaldı :))
      Sevgiler canım

      Sil
  14. Hayırlısıyla kucağınıza almanız dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  15. Allah yardımcınız olsun,Rabbim bebeğinizi sağlıklı bir şekilde dünyaya getirmeyi nasip etsin.💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim. Amin,inşallah.
      Sevgiler canım

      Sil
  16. Great review and beautiful photos.

    YanıtlaSil
  17. Allah kolay bir doğum nasip eder inşallah. Bebeğini sağlıkla kucağına almanı diliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şulem çok teşekkür ederim. Heyecanla bekliyorum :)
      Sevgiler canım 😍

      Sil
  18. Güzel haberleri kısa zamanda duymak dileğiyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım.Bende heyecanla bekliyorum :)
      Sevgiler canım 😍

      Sil
  19. Bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın inşAllah İnci Abla her şey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim çok teşekkür ederim.
      Sevgiler canım

      Sil
  20. Bebeğinize de sağlıklı bir şekilde kavuşmanızı diliyorum. Doğumunuz kolay olur umarım. Sevgiyle kalın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım güzel yorumun için teşekkür ederim.
      Amin inşallah :)
      Sevgiler canım 😍

      Sil
  21. Sevgili İnci, umarım sıkıntıdan uzak, kolay şekilde bebeğine kavuşursun. Mutlu, huzurlu günler geçirmen dileklerimle, sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mukaddes Hanım çok teşekkür ederim güzel dikeklerin için :)
      Amin, inşallah
      Sevgiler, selamlar 😘

      Sil
  22. Yokluğunuzu, güzel yazılarınızı çok hissedeceğim doğrusu.
    YENİ BİR BEBEK DÜNYAYA BEREKETİYLE-UĞURUYLA GELECEK.İnanıyorum.
    Kolaylıklar diliyorum. Her şey güzel geçsin.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbuleciğim bende senin yazılarını çok özleyeceğim..
      Güzel yorumun ve dileklerin için çok teşekkür ederim.
      Sevgiler canım 😍

      Sil
  23. Ne güzel yazmışsın,bı de mesajlar vermişsin bizlere😊 en mutlu haberinizi de alalım inşallah 🙏 Allah yardım etsin,sağlıkla kavus melegine💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim.
      Inşallah güzel haberleri paylaşıyor olacağım.
      Sevgiler canım 😍

      Sil
  24. Allah analı babalı büyütmryi nasip eder insallah.

    Blog keyiftir. Elzem olan konular daha mühimdir. Keyfe pek takılmamak gerek. .)

    Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.
      Selamlar

      Sil
  25. İnciiiiii dualarım seninle canım... Bizi merakta bırakma olur mu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm çok teşekkür ederim.Günüm geçti bende sabırsızlıkla bekliyorum.
      Sevgiler canım 😍

      Sil
  26. Hz. Allah ikinizi de sağ sâlim kurtarsın. Sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Hilmi Bey ne güzel bir dilekte bulunmuşsunuz.
      Çok teşekkür ederim.
      Selamlar.

      Sil
  27. Dualarımız sizinle..Allah hem sizin hem de bebeğinizin yardımcısı olsun..Sağlıcakla ve sevgiyle kalın..Allah'a emanet olun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dikeklerin için.
      Selamlar

      Sil
  28. Yeni bir hayat başlıyor senin için... Sağlıkla al kucağına bebeğini inşallah... Güzel haberlerini yazmayı unutma bize ama ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim.
      Heyecanla bekliyorum :)
      Inşallah güzel haberleri paylaşıyor olacağım.
      Sevgiler, selamlar 😘 💞

      Sil
  29. Allah sağlıklı bir sekilde sıkıntı olmadan dünyaya gelmesini nasip eder insallah :)) Analı babalı sevdikleriyle sağlıklı,huzurlu,mutlu,başarılı bir hayatı olur umarım :)) okudugm en güzel veda yazısıydı sanırım her sey iyi olsuun!!💜💜💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizem canım çok teşekkür ederim. Ne güzel dileklerde bulunmuşsun.
      Hepimiz için herşey iyi olsun inşallah :)
      Sevgiler 😍

      Sil
  30. Great post dear, so nice and interesting.
    Like it so much!

    Have a nice weekend, darling! New post is on my blog.
    Visit me, and follow. Hope see you soon. Maleficent

    YanıtlaSil
  31. Hayırla, sağlıkla, umutla gelsin minik.. Güzel haberlerinizi bekliyor olacağız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim.
      Doğumum inşallah olsun, güzel haberleri paylaşıyor olacağım.
      Sevgiler canım 😍

      Sil
  32. Yazını okuyunca heyecanlandım. Bebiş geliyooo :)
    Doğumun sağlıkla, sorun çıkmadan hallolacağına inanıyorum. Her şey gönlünce olsun. Görüşmek üzere sevgiyle kal canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ahh bende nasıl heyecanliyım :)
      Günüm geçti ve daha tık yok :)
      Inşallah güzel haberleri paylaşıyor olacağım.
      Sevgiler canım benim 😍

      Sil
  33. Sağlıkla kucağınıza alacaksınız bebeğinizi 👶 Güzel haberlerinizi bekliyor olacağız hepimiz.. Sevgiler gönderiyorum. 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amşn canım benim.
      Inşallah doğumdan sonra güzel haberleri paylaşıyor olacağım.
      Sevgiler canım 😍

      Sil
  34. Sağlıkla kucağınıza alın bebişinizi, ömrü uzun bahtı güzel olsun. Aramıza hoş geldin bu arada Blog keşif etkinliğinden geliyorum g+ ve blogtan takipteyim bana da beklerim www.masalzehra.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Hoşgeldin.
      Bende iadeyi ziyarete geliyorum.
      Sevgiler 😍

      Sil
  35. hayırlı olsun sağlıkla bebeğinize kavusmanızı dilerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim.
      Sevgiler 😍 😘

      Sil
  36. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah güzel haberlerini bekliyoruz :*

    YanıtlaSil
  37. Canım benim sağlıkla, mutlulukla al inşallah kucağına.. Güzel haberlerini dört gözle bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgiciğim çok teşekkür ederim.
      Inşallah çok az kaldı :)

      Sil
  38. Canım henüz kavuşmadınız sanırım. Merakla bekliyorum. Dualarım sizinle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimnçok teşekkür ederim. Günümüz geçti ama daha doğum başlamadı :(

      Sil
  39. Canim benim hayirlisiyla bebis gelsin yazarsin yine biz burda bekliyoruz. ❤❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim. 💝💝💝

      Sil
  40. Bebek nasıl acaba? Geldi mi ki? Geldiyse hoş geldin diyorum kendisine, iletirsin lütfen. = )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyiyz canım. Çok teşekkür ederim 💗
      Sevgiler 😍

      Sil
  41. Hayırlı olsun, Allah analı babalı büyütsün.. Adı ne?

    YanıtlaSil
  42. Sağlıkla gelsin, analı babalı büyüsün :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Rengini Kalıcı olarak Değiştirmek

Allah Allah daha kim bilir ne duyacağız deyip başlıktaki konuya giriyorum. Sabah programlarına bakarken çok ilginç bir şey öğrendim.Meğer göz Rengimizi kalıcı olarak değiştirebiliyormuşuz.Bir oyuncu kahve rengi gözlüyken şimdi açık mavi gözlere sahip olmuş. Seren Serengil de bir kaç ton göz rengini açtırdığını anlatıyordu.Özelliklede çok tehlikeli bir ameliyat olduğunu ifade etti. Türkiyede bunu şuan yapan tek bir yer varmış. Şimdi bunu duyup gençlerimiz abuk sabuk yerlerde yaptırmaya kalkmaz inşallah... İnternetten biraz daha konuyu araştırınca bu ameliyatın ABD çok popüler olan bu ameliyatı hiç bir sağlık örgütü  önermiyor olduğu yazıyor.  Bunla ilgili bir haberde  var.İstanbul da 17yaşındaki bir genç kız 25bin ödeyerek  yetkisi olmayan bir sağlık kurumunda bu ameliyatı olmuş ve ameliyattan sonra durımu kötüleşince başja bir hastanede gözetim altındaymış.Şimdide kör olmaya riski varmış. Peki Lumineyes ameliyatı nasıl yapılıyor : Bir lazer işlemi ile irisin üst

Blogger Mimi

Yayınladığım  blog yazılarıma bakarken aklima herkesin keyifl alacağıni düşündüğüm bir mim geldi . Tüm sorulara cevap verirken belli sorular da yazınızın linkini paylaşmayı unutmayalım  :) Sorulara gelince 1- Blog dünyasına nasıl adım attın ?Hadi anlat bize . 2010 yılında ilk oğluma hamileyken blog yazmaya başladım. Önceleri  arada bir yazıyordum.Sonra alışkanlık yaptı ve düzenli  olarak yazılarımı yayınlamaya başladım 😊 2- Bloğunu kısaca tanıt desem  neler söylemek istersin ? Benim blogum bir  gökkuşağı misali. Her alanda yazı yazıyorum. Aslında canım ne isterse onu yazıyorum .Kişisel gelişim, sağlık kiloverme,annelik,psikoloji,toplumlar,Google,yemek,günlük, içsel çözümlemeler.. 3- Yazarken olmazsa olmazların nelerdir? Yazarken gerçekten isteyerek yazmam gerekiyor. Yanı sırf yazı yayınlamak için yazı yazamıyorum. Bir ara uzun bir ara vermiştim.Araya yazı gir Inci dedim.Ama  günlerce yazamadım. Yazmak içten gelince devamı  geliyor. Yazarken sessiz bir ortam  yada yalnız

Haftada 20 kilo verdiren süper diyet

Bir haftada 20 kilo  verdiren diyet? Ay da 20 kilo  verdiren hızlı diyet  listesi? Internette süper kilo verme süreciyle ilgili listelerle taşıyor. Bir haftada 20 kilo vermekte çoğumuz için çok uygun olurdu.. Millet bir  coşmuş ki heralde bu kadar kısa zamanda  20 kilo verebileceğine inanıyor. Listenin içine girip baktığınız zaman ,listede yazanlar size çok tanıdık geliyor.. Lütfen bu gibi başlıklara kanmayın Zaten bu kadar kısa bir zamanda bu kilolar verilemediği gibi sağlığınızdan olmayın. Çok hızlı verilen kilolar aynı şekilde çok hızlı bir şekilde  geri alınıyor. Boşuna metabolizmanızı  bozup fazla yağ almayın. Herkesin metabolizması farklıdır. Sizi en iyi bilen yine sizsinizdir.Neyi çok tüketirseniz  kilo alacağınızı siz bilirsiniz. Artık bunu bilmeyen yoktur. Bol su için Hareket edin Spor yapın Öğünlerinizi geçiştirmeyin Yeşil sebze ,salata tüketin Şekerden,tuzdan uzak durun Karbohidrat hiç tüketmeden olmaz. Ama yediğiniz saatlere dikkat edin. Az porsiyonda