Ana içeriğe atla

Doğum Yapalı 1hafta Oldu

Sevgili blogger dostlarım,
gerek mesajlarla,gerek aramalarıyla beni yalnız bırakmayan,ne kadar sevildiğimi farkettiren herkese çok teşekkür ederim.
Varlığınız bana güç kuvvet veriyor.

Bugün doğum yapalı bir hafta oldu ve 3gün önce evime döndüm.Zor bir süreci geri ide bıraktım ve yavaş yavaş iyileşme sürecine girdim.

Uykusuz geceler,bol bol anason çaylı döneme girmiş bulunuyorum :)

Arada,doğuma gitmeden önce kaydettiğim yazılarımı paylaşıp sizleri takıp etmeye çalışacağım ama öncelik ufak beyin ihtiyaçları :)

Yeniden anne olmak anlatılamaz güzellikte bir duygu.
Allah isteyen herkese bu güzel duyguyu nasip etsin inşallah.

Şimdilik hoşçakalın,mutlu kalın dostlarım.
Sevgi ve saygıyla.

Taze anne :))

Yorumlar

  1. Allah bağışlasın çok sevindim, Rabbim evlatlarınızla mutlu, huzurlu bir hayat nasip etsin. Kolaylıklar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracığım çok teşekkür ederim 💗 ❤..
      Amin inşallah 😊

      Sil
  2. Tebrik ederim. Sağlıklı, mutlu başarılı ömürler dilerim küçük prense :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldızım çok teşekkür ederim 💗 ❤..
      Amin inşallah 😊

      Sil
  3. Aaa! Doğalgaz almaya gittim, geldim bu müjdeli haberin gelmiş:)))Gözün aydın İnci'm, Allah analı, babalı büyütysün, sağlıkla, mutlulukla, vatana, millete hayırlı evlat olsun. Sana da kolay gelsin canım. Seni ve bebeği öpüyoruz.:))))

    YanıtlaSil
  4. Minnak kuzuyu bolca kokla annesi busra teyzesinin yerineeeee🙌🙌😚😚😚

    YanıtlaSil
  5. Çok sevindim canım, sağlıkla, mutlulukla, huzurla hep birlikte olun inşallah ❤️

    YanıtlaSil
  6. Allah bağışlasınn🤱🏼Analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallahhh sağlıkla huzurlaa büyüsün nasıl güzel kokuyordur şimdi benim yerimede koklayın😍😘💜

    YanıtlaSil
  7. Ne mutlu ne güzel bir haber şu mübarek cuma gününde.
    Mübarek olsun evladınız Rabbim sizi birbirinize bağışlasın canım çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim. Amin inşallah..
      Sevgiler 😍

      Sil
  8. Allah bağışlasın canım benim ☺️😘💕

    YanıtlaSil
  9. Nasıl güzel haber bu...çok sevindim 😊 Allah sağlıklı uzun ömür versin💕misss gibi koklarim onu💕geçmiş olsun canım 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Çok şükür geçti😀

      Sil
  10. Geçmiş olsun. Allah bağışlasın (: Yuvanıza huzur bereket sağlık ve hayırlar getirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım 💞. Amin inşallah 😘

      Sil
  11. Hayırlısı olsun, ömrü uzun bahtı açık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim..Çok teşekkür ederim 💗 ❤

      Sil
  12. Gözünüz aydın, tebrik ederim. Hayırlı sağlıklı uzun ömürleri olsun umarım.. :)

    YanıtlaSil
  13. Geçmiş olsun.Gözünüz aydın.Rabbim analı babalı büyütsün 💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benım. Amin çok teşekkür ederim 💗

      Sil
  14. Canım benim çok sevindim😊Hayırlı olsun,bebişini bol bol kokla,Benim yerime de öp.Allah uzun ömür versin❤
    Sevgiler İncicim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim tesekkür ederim. Olur ablası yaparım :)
      Amin canım çok teşekkür ederiz.
      Sevgiler tatlım 😍

      Sil
  15. Canım benim tekrar tekrar tebrikler. Kalp kalbe karşıymış bugün senin için bir yazı yazdım.
    https://delikizinbohcs.blogspot.co.at/2017/12/mujdeli-bir-haber.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim fırsat bulup bloguma girdim.ve yazını okudum.Ne güzel bir yüreğin var.Kalemine yüreğine sağlık dostum.

      Sil
  16. Hayirli olsun canim, rabbim anali babali büyütsün inşallah💕

    YanıtlaSil
  17. Kutlarım. Bebeğe sağlıklı mutlu gelecekler dilerim :)

    YanıtlaSil
  18. Hayırlı olsun. Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benım. Amin çok teşekkür ederim 💗

      Sil
  19. Hayırlı olsun. Allah sağlıklı uzun ömür versin😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fundacığım çok teşekkür ederim. Amin canım 😍

      Sil
  20. Taze anneye evlatlarıyla birlikte sağlıklı, mutlu ve huzurlu koskocaman bir ömür diliyorum, sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mukaddes Hanım çok teşekkür ederim güzel yorumunuz ve dileklerin için💞💗
      Sevgilerimle:)

      Sil
  21. Beyefendi hoş gelmiş ;) Tebrik ederim İncim ...

    YanıtlaSil
  22. hayırlı uğurlu olsun ..👶 Allah analı babalı büyütsün ve sağlıklı uzun ömür versin inşallah..🙏 sağlıcakla kalınız..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim güzel dikekleriniz için.
      Sevgiler

      Sil
  23. Allah bağışlasın, sağlıklı, uzun, mutlu, huzurlu, analı-babalı çok güzel bir ömrü olsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda çok teşekkür ederim canım.
      Amin...
      Sevgiler 😍 😘

      Sil
  24. holeeeeeeey holeeeey holeeeeey this is very good news :)

    YanıtlaSil
  25. Yaa ama yerler onu simdiii. Minnak minnaktir her yeri. Özledim bebek sevmeyi benn. Bir postada bana yollasa na koklayayim :)

    Allah analı babalı büyüsn incicim. Rabbim hayrli evlat eylesin insallah. Seni de öpüyorum güzel anne😍😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim keske yakın olsakta gelsen teyzesi 😍 Güzel dikeklerin için teşekkür ederim arkadaşım 😘 😘
      Bizde seni öpüyoruz tatlım.
      Sevgiler

      Sil
  26. Gözün aydın İnci Abla, Allah güzel ve hayırlı bir istikbal nasip etsin ona, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kardesim :)Çok teşekkür ederim.
      Sevgiler

      Sil
  27. Allah analı babalı sağlıkla büyütsün :)
    Of gözümün önüne geldi o bitki çaylı en yoğun dönemler! Önemli olan o, bloggerlar kaçmaz ;) Sevgiler ve minnaka ısırıklar ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim. Ahhh yoğun dönemin içindeyim :))
      Güzel yorumun için teşekkürler,
      Sevgiler 😍

      Sil
  28. Ve Allah ne kadar büyüktür çocuğum,
    Şükrolsun ruhumuz şimdi.
    Nihayetsiz asırları içinde
    Bizi tesadüf ettirdi.

    (Fazıl Hüsnü Dağlarca)

    Tebrik ederim. = )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir şiir.
      Canım çok teşekkür ederim 💗

      Sil
  29. Analı, babalı, sağlıkla büyüsün inşallah ♥
    Nasıl mis kokuludur annesi şimdi o minnak prens ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim güzel dikeklerin için.
      Amin...
      Sevgiler 😍

      Sil
  30. Congratulation of becoming a mother!
    Stay healthy and be happy ♥

    I'm following you on GFC #250 and G+
    Hope u can follow back,
    Let's keep in touch :)

    xx
    Amira
    www.amirahayupratiwi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  31. Canımmmm taze anneliğini kutlarım. Minik beyimiz hoş gelmiş, sefalar getirmiş. Doyasıya koklaşın. Biz sizi bekleriz. Kocaman öperim

    YanıtlaSil
  32. Gözün aydın. Allah analı babalı büyütsün inşallah :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım.Çok teşekkür ederim 💗
      Sevgiler

      Sil
  33. Gözünüz aydın olsun...Allahım herşeyden önce hayırlı bir insan omasını nasip etsin inşallah...

    YanıtlaSil
  34. Derya,blogunda yazınca öğrenmiş olduk :) Sevgiyle büyütün bebeğinizi :) Hayırlı bir evlat olsun inşalllah :)

    YanıtlaSil
  35. Ayy, ilk ziyaretimde böyle güzel bir haberle karşılaşmak çok mutlu etti benii :) Sağlıklı, huzurlu, neşeli bir ömür geçirirsiniz umarım hep berabeer :) Mini minnak bir şeydir bir de şimdi, güzel anıları bekliyoruz ilerleyen zamanlarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Hoş geldin,sefalar getirdin 😀😍

      Sil
  36. geçmiş olsun , Allah bağışlasın , vatana , millete sizlere iyi evlat olsun inş . Öpüyorum kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim. Çok teşekkür ederim 💗.
      Sevgiler 😍

      Sil
  37. Vatana millete insanlığa hayırlı bir insan olması duasıyla tebrik ediyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ne güzel bir yorum:))
      Çok teşekkür ederim 💗

      Sil
  38. Allah analı babalı büyütsün canım benim darısı başıma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benım. Hadi inşallah darısı başına :))

      Sil
  39. Çok geçmiş olsun 😇 Allah hayırlı evlat etsin insaalah 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür geçti canım :))
      Amin canım benim 😍

      Sil
  40. Allah analı babalı büyütsün canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım. Çok teşekkür ederim 💗.
      Sevgiler

      Sil
  41. Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin canım. Zaten bir ara kulağını çınlattık arkadaşlarla:) tebrik ederim canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim 💗
      Kullaklarımı kim çınlatıyor dedim bende :))

      Sil
  42. Tebriklerr ben gelesiye büyüdü minnak:)) sizlerle saglikla elele büyüsün yasam guzellikleriyle kucaklasin canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice çok teşekkür ederim canım 💞 💗

      Sil
  43. Allah analı babalı büyütsün :) Şimdi bir aylık olmuştur yumuş :D Yılın son bebeklerinden...
    Size ve ailenize mutlu ve güzel bir yıl diliyoruz o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1aylık olduk canım :)
      Bende sana ve ailene güzelliklerle dolu bir yıl dilerim.
      Sevgiyle kal

      Sil
  44. Hayırlı uğurlu olsun inşallah rabbim güzel ömürler versin inşallah Allah analı babalı büyütsün 😍❤o güzel cennet kokan kuzumu öp benim yerime 😘😍sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim. Öper,koklarım canım:)
      Sevgiler 😍

      Sil
  45. Değerli blogger arkadaşım, tebrik ediyorum, çocuğunuzla sizlere nice mutlu yıllar geçirmenizi diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Rengini Kalıcı olarak Değiştirmek

Allah Allah daha kim bilir ne duyacağız deyip başlıktaki konuya giriyorum. Sabah programlarına bakarken çok ilginç bir şey öğrendim.Meğer göz Rengimizi kalıcı olarak değiştirebiliyormuşuz.Bir oyuncu kahve rengi gözlüyken şimdi açık mavi gözlere sahip olmuş. Seren Serengil de bir kaç ton göz rengini açtırdığını anlatıyordu.Özelliklede çok tehlikeli bir ameliyat olduğunu ifade etti. Türkiyede bunu şuan yapan tek bir yer varmış. Şimdi bunu duyup gençlerimiz abuk sabuk yerlerde yaptırmaya kalkmaz inşallah... İnternetten biraz daha konuyu araştırınca bu ameliyatın ABD çok popüler olan bu ameliyatı hiç bir sağlık örgütü  önermiyor olduğu yazıyor.  Bunla ilgili bir haberde  var.İstanbul da 17yaşındaki bir genç kız 25bin ödeyerek  yetkisi olmayan bir sağlık kurumunda bu ameliyatı olmuş ve ameliyattan sonra durımu kötüleşince başja bir hastanede gözetim altındaymış.Şimdide kör olmaya riski varmış. Peki Lumineyes ameliyatı nasıl yapılıyor : Bir lazer işlemi ile irisin üst

Blogger Mimi

Yayınladığım  blog yazılarıma bakarken aklima herkesin keyifl alacağıni düşündüğüm bir mim geldi . Tüm sorulara cevap verirken belli sorular da yazınızın linkini paylaşmayı unutmayalım  :) Sorulara gelince 1- Blog dünyasına nasıl adım attın ?Hadi anlat bize . 2010 yılında ilk oğluma hamileyken blog yazmaya başladım. Önceleri  arada bir yazıyordum.Sonra alışkanlık yaptı ve düzenli  olarak yazılarımı yayınlamaya başladım 😊 2- Bloğunu kısaca tanıt desem  neler söylemek istersin ? Benim blogum bir  gökkuşağı misali. Her alanda yazı yazıyorum. Aslında canım ne isterse onu yazıyorum .Kişisel gelişim, sağlık kiloverme,annelik,psikoloji,toplumlar,Google,yemek,günlük, içsel çözümlemeler.. 3- Yazarken olmazsa olmazların nelerdir? Yazarken gerçekten isteyerek yazmam gerekiyor. Yanı sırf yazı yayınlamak için yazı yazamıyorum. Bir ara uzun bir ara vermiştim.Araya yazı gir Inci dedim.Ama  günlerce yazamadım. Yazmak içten gelince devamı  geliyor. Yazarken sessiz bir ortam  yada yalnız

Haftada 20 kilo verdiren süper diyet

Bir haftada 20 kilo  verdiren diyet? Ay da 20 kilo  verdiren hızlı diyet  listesi? Internette süper kilo verme süreciyle ilgili listelerle taşıyor. Bir haftada 20 kilo vermekte çoğumuz için çok uygun olurdu.. Millet bir  coşmuş ki heralde bu kadar kısa zamanda  20 kilo verebileceğine inanıyor. Listenin içine girip baktığınız zaman ,listede yazanlar size çok tanıdık geliyor.. Lütfen bu gibi başlıklara kanmayın Zaten bu kadar kısa bir zamanda bu kilolar verilemediği gibi sağlığınızdan olmayın. Çok hızlı verilen kilolar aynı şekilde çok hızlı bir şekilde  geri alınıyor. Boşuna metabolizmanızı  bozup fazla yağ almayın. Herkesin metabolizması farklıdır. Sizi en iyi bilen yine sizsinizdir.Neyi çok tüketirseniz  kilo alacağınızı siz bilirsiniz. Artık bunu bilmeyen yoktur. Bol su için Hareket edin Spor yapın Öğünlerinizi geçiştirmeyin Yeşil sebze ,salata tüketin Şekerden,tuzdan uzak durun Karbohidrat hiç tüketmeden olmaz. Ama yediğiniz saatlere dikkat edin. Az porsiyonda