Ana içeriğe atla

UZAK DURUN !! Mutsuzlukla Beslenen Insancıklar



Hani bazı insanlar vardır :En mutlu olduğunuz anlarda mutluluğunuzu kıskanıp bir şekilde sizi mutsuz edecek bir şeyler  bulmaya çalışırlar.
Mutsuzlukla beslenmeyi kendilerine huy edinmişlerdir.
Malesef bu insanlar hep en yakınlarımız içinden çıkarlar.

Osho'nun dediği gibi Hiç kimse mutlu bir insandan hoşlanmaz,çünkü mutlu insan diğerlerinim egosunu incitir'...

İşte böyle insanlardan nefret ediyorum..

Kardeşim nedir sizin derdiniz???

Bırakın insanlar mutlu olsunlar..
Sizde onların mutluluğundan mutlu olmaya çalışın.

Sürekli mutsuzluk yayma çabasınız neden?

Mutsuzluk yayma enerjileri o kadar yüksek ki onlardan etkilenmemek elde değil.
Böyle durumlarda nasıl davranacağımızı bilsekte sözler karşısında olumlu yanımızın gücünü kaybedebiliyoruz.

Hayatımızdaki yeri ne kadar önemlide olsa bu insanlardan uzak durmak zorundayız.
İş hayatımız olsun,özel hayat olsun,akraba,dost bunlardan hangisi olursa olsun bu tip davranış sergileyen kişilerle aranıza ciddi anlamda mesafe koyun.



Yorumlar

  1. Cok haklisin canim en yakin bildiklerimiz yapinca daha da üzücü oluyor 😊

    YanıtlaSil
  2. Hiç affetmem.Basarım mesafeyi✌🏻Özellikle 2 senedir bunu hayatımın mottosu yaptım inanılmaz huzurluyum,mutluyum.Öneririm İncikom❤️
    #enerjinitüketenisendetüket 😎😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canim benim.Karşılığını ver ki oda sana verdiğini anlasın👊👊

      Sil
  3. Ne kadar da anlamlı bir yazı olmuş. Ben de bunu uygulamaya çalışıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizemcigim teşekkür ederim.Uygulayabiliyorsan ne mutlu sana 😊

      Sil
  4. Bazı insanlar da mutsuzluklarını pazarlarlar. Ve bunların mutsuzluğu gerçek bir dert ve çileden değildir çoğu zaman. En iyisi bu gibi insanlara mesafe koymak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru yazmışsın canım.Mış gibi yapıyorlar.En iyisi mesafe koyup uzaklaşmak 👊👊

      Sil
  5. Her yerde var o tip insanlar maalesef Inci kardeşim. Makul bir mesafe iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldızım mesafe koyup kendi yolumuza bakmak en doğrusu 😊

      Sil
  6. Çok haklısın. İnan blog internet hesaplarıma ara vermemin sebebi böyle bir insandır. Her yerde Pinterest dahil Stalk yapıp beni buldu. Olumsuz yorumlarıyla beni bezdirdi. Nereden nasıl engelleyeceğimi onun sayesinde öğrendim. Şimdi hatırlamak bile sinirlerimi bozdu. Sonuç. Bir şekilde yine geliyor. Ben en son beni aramanı istemiyorum dedim. Bu bir bayan üstelik. Hani sanmayın ki karşı cinsin tacizi. Neyse ne yapıyoruz. Bizi huzursuz eden mutsuz eden kişileri arkamızda bırakıyoruz. Çünkü bırakmazsak o negatif bağ bizi mutsuz etmeye devam edecek. Demet Baykal Bakış Açısı ve Vuslat İncilerini tavsiye ederim. bu konuda çok olumlu yazıları var. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Böylelerinden öyle çok ki maalesef Incim.Bazen mesafe koyup kaçsakta bazen de maruz kalıyoruz bu negatif enerjilere.Dedigin gibi insanın en keyifli anlarında ortaya çıkıp mutsuzluk yayıyorlar.Ben çok takmamaya çalışıyorum artık:)Sevgiler canım arkadaşım❤❤

    YanıtlaSil
  8. Bende de var bunlardan ve eşimin yakın akrabaları olduğundan atıp kurtulamıyorum da... Onlara rağmen mutlu olmaya devam ne yapalım. :)

    YanıtlaSil
  9. bdnim için ne düşünüyorsan Allah sana 10 katını versin Amin diyenlerdenim, inşallah tutar :)

    YanıtlaSil
  10. O kadar bunaltıyor ki bazıları. Hayatımızda olan insanlara çok dikkat etmeliyiz bize bir şey katmayan insanları çıkarmaktan da tereddüt etmemeliyiz bence

    YanıtlaSil
  11. Ben bu insanları hayatımdan çıkaralı çok uzun zaman oldu. Hayat kısa bir de bu asalaklarla uğraşamam.

    YanıtlaSil
  12. kesinlikle katılıyorum
    herkes acınası insanları seviyor sanki kendi tatmini için
    mutsuzlukla beslenenler var bence
    mutlu insana gıcık, deli, pollyanna gibi aşağılayıcı yakıştırmalar yapıyorlar
    uzak durmak en iyisi
    çok haklısın
    heppp mutlu ol, hep gül inşallah

    YanıtlaSil
  13. Her kelimesine katılıyorum...

    YanıtlaSil
  14. Canım iyi misin?Epeydir sesin çıkmıyor,merak ettim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Rengini Kalıcı olarak Değiştirmek

Allah Allah daha kim bilir ne duyacağız deyip başlıktaki konuya giriyorum. Sabah programlarına bakarken çok ilginç bir şey öğrendim.Meğer göz Rengimizi kalıcı olarak değiştirebiliyormuşuz.Bir oyuncu kahve rengi gözlüyken şimdi açık mavi gözlere sahip olmuş. Seren Serengil de bir kaç ton göz rengini açtırdığını anlatıyordu.Özelliklede çok tehlikeli bir ameliyat olduğunu ifade etti. Türkiyede bunu şuan yapan tek bir yer varmış. Şimdi bunu duyup gençlerimiz abuk sabuk yerlerde yaptırmaya kalkmaz inşallah... İnternetten biraz daha konuyu araştırınca bu ameliyatın ABD çok popüler olan bu ameliyatı hiç bir sağlık örgütü  önermiyor olduğu yazıyor.  Bunla ilgili bir haberde  var.İstanbul da 17yaşındaki bir genç kız 25bin ödeyerek  yetkisi olmayan bir sağlık kurumunda bu ameliyatı olmuş ve ameliyattan sonra durımu kötüleşince başja bir hastanede gözetim altındaymış.Şimdide kör olmaya riski varmış. Peki Lumineyes ameliyatı nasıl yapılıyor : Bir lazer işlemi ile irisin üst

Blogger Mimi

Yayınladığım  blog yazılarıma bakarken aklima herkesin keyifl alacağıni düşündüğüm bir mim geldi . Tüm sorulara cevap verirken belli sorular da yazınızın linkini paylaşmayı unutmayalım  :) Sorulara gelince 1- Blog dünyasına nasıl adım attın ?Hadi anlat bize . 2010 yılında ilk oğluma hamileyken blog yazmaya başladım. Önceleri  arada bir yazıyordum.Sonra alışkanlık yaptı ve düzenli  olarak yazılarımı yayınlamaya başladım 😊 2- Bloğunu kısaca tanıt desem  neler söylemek istersin ? Benim blogum bir  gökkuşağı misali. Her alanda yazı yazıyorum. Aslında canım ne isterse onu yazıyorum .Kişisel gelişim, sağlık kiloverme,annelik,psikoloji,toplumlar,Google,yemek,günlük, içsel çözümlemeler.. 3- Yazarken olmazsa olmazların nelerdir? Yazarken gerçekten isteyerek yazmam gerekiyor. Yanı sırf yazı yayınlamak için yazı yazamıyorum. Bir ara uzun bir ara vermiştim.Araya yazı gir Inci dedim.Ama  günlerce yazamadım. Yazmak içten gelince devamı  geliyor. Yazarken sessiz bir ortam  yada yalnız

Haftada 20 kilo verdiren süper diyet

Bir haftada 20 kilo  verdiren diyet? Ay da 20 kilo  verdiren hızlı diyet  listesi? Internette süper kilo verme süreciyle ilgili listelerle taşıyor. Bir haftada 20 kilo vermekte çoğumuz için çok uygun olurdu.. Millet bir  coşmuş ki heralde bu kadar kısa zamanda  20 kilo verebileceğine inanıyor. Listenin içine girip baktığınız zaman ,listede yazanlar size çok tanıdık geliyor.. Lütfen bu gibi başlıklara kanmayın Zaten bu kadar kısa bir zamanda bu kilolar verilemediği gibi sağlığınızdan olmayın. Çok hızlı verilen kilolar aynı şekilde çok hızlı bir şekilde  geri alınıyor. Boşuna metabolizmanızı  bozup fazla yağ almayın. Herkesin metabolizması farklıdır. Sizi en iyi bilen yine sizsinizdir.Neyi çok tüketirseniz  kilo alacağınızı siz bilirsiniz. Artık bunu bilmeyen yoktur. Bol su için Hareket edin Spor yapın Öğünlerinizi geçiştirmeyin Yeşil sebze ,salata tüketin Şekerden,tuzdan uzak durun Karbohidrat hiç tüketmeden olmaz. Ama yediğiniz saatlere dikkat edin. Az porsiyonda