Ana içeriğe atla

Yarın Şekersiz 21 gün diyetine başlıyorum




Anıi bir karar ile yarından itibaren şekersiz 21.Gün diyetine başlamaya karar verdim.
Hem şekerden hem de paketlenmiş her türlü gıdadan uzak duracağım.
Hem midemin hem ruhumun buna ihtiyacı var.
Abur cubur,cips,asitli içecek, çikolata, paket içindeki her türlü gıda yenmeyecek.
Zaten bütün hastalıklara da bunlar vesile olmuyor mu?
Benim bu yolculuğuma katılmak istersen ya da beni takip etmek istersen buradan beni takip edebilir,motivasyonumu artırabilirsin.


Haydi hayırlı ola :)

Yorumlar

  1. incikoooooo bende varım canısıııııı tahlil sonuclarımı aldım bugün yediklerime dikkat etmek zorundayım bir müddet her türlü okeyim yani destekçinim😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın canım. Yediklerimize dikkat etmek cok onemli.Hem sağlık için hem zinde bir vücut için...
      Hadi hayırlı olsun😍😍

      Sil
  2. şeker ile aram yoktur .sağlığa zararları anlatılıp duruluyor.faydalı bir işe girişiyorsun, kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En tatli zehir sekermiş. Biraz hayatımdan uzak dursun istiyorum :)

      Sil
  3. Ben elimden geldiğince dikkat ediyorum ama arada kaçamaklar oluyor. Bir anda kesmek zor olabilir. Ben kademeli olarak azaltmıştım. Bir zaöan sonra zaten bünye eskisi kadar şekere ihtiyaç duymuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden yapmistim am 21 gun degildi .Baya etkisi olmuştu. Bir anlamda yenilenme detoksu gibi oluyor.
      Bakalım neler olacak :)

      Sil
  4. Çevremde başlayıp 7.gün komalık olan bir sürü insan var.
    Tavsiye etmem.
    Hiç bir bilimsel tarafı olmayan sadece yazılmak için yazılmış bir kitap ın diyeti...
    Bence uzman doktora diyetisyene git derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelciğım daha önce yapmıştım.Öyle şeker bagimlisi da değilim:)Yanı diyetisyenlik bir durumum yok:)
      Maksat biraz vücut ve bünyemi detoksa sokmak.Bu arada yazarın kitabını falan da okumadım.Kisisel gelisim ve psikolijiye ilgi duyan biri olarak 21 gün olumlamasini iyi bilen birim.21 gun olumlamasi bilimseldir.Bilimsel olarak İnsan beyninde yeni bir nöron ağı 21 günde oluşuyor. Bu da demek oluyor ki yeni bir inancın kazanılabilmesi için 21 günlük süreye ihtiyacımız vardir.
      Sevgilerimle

      Sil
  5. ah bu abur cubur 😊😁hadi kolay gelsin canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederim. Biraz değişiklik iyi olacak :)

      Sil
  6. Ben bir kere yapmaya çalıştım İnci..
    Ahh keşke şimdi seninle birlikte başlasam ve bu defa sonuna kadar gitsem..ne çok isterim..
    Dur bir düşüneyim, sana kararımı bildireyim sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcigim olsun.Maksat birşeyleri değiştirip hayatımızı daha sağlıklı hale getirmek :)

      Sil
  7. Doktor kontrolünde iyi bir fikir👍😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyimli biri olarak kolay geçeceğini iniyorum:)
      Sevgiler Yıldıźim🤩

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Hadi bakalım kolay gelsin
    Güzel bir karar

    YanıtlaSil
  10. Benim hayatta yapamayacağım bir şey! Valla 5. gün muhtemelen tatlı kriziyle saldırırım çikolataya.
    Sana tüm kalbimle başarılar diliyorum. Çünkü şeker kadar bedene gizli zarar veren bir madde yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeker dedigin gibi çok zararlı.Ama içinde endorfin var .Hem zararlı hemde mutlu ediyor :)
      Bakalım benim yolculuğum nasıl olacak :)
      Başarıların içinde teşekkür ederim ❤

      Sil
  11. Bende bir dönem denemiştim, sürekli devam etmeyi çok istiyorum. Başarılar size :)

    YanıtlaSil
  12. Hadi hayırlısı. Umarım yarın olunca da yarın başlıyorum demezsin:)) Başla ve vazgeçme. Benim tatlı krizleri için öneriler yazıma bakabilirsin, ışık tutar yine de. Yolun açık olsun.

    YanıtlaSil
  13. Süpersin İnci'cim yolun açık, motivasyonun bol olsun :)

    YanıtlaSil
  14. Kolaylıklar dilerim inşaallah iyi sonuç alırsınız... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  15. Bende şekeri iyice azaltanlardanım ama tamamen hayatımdan çıkarmam biraz zor. Ne kadar az tüketirsek o kadar iyi. Bir arkadaşım da 21 gün şekersiz diyeti yaptı ve sabah uyandığımda çok rahat kalktım demişti. Bilinçlenmek çok güzel.

    YanıtlaSil
  16. Şekersiz 21 gün çok çok özen isteyen bir dikkatli yaşam tarzıdır. Ekmek dahi hiçbir şeyin yenilmediği bu 21 gün sonunda vücut alışmakta zorluk çektiği için bitkinleşebiliyor. Bende denemiştim zamanında 2-3 kere ve 22. Gün tattığınız herhangi bir tatlı üründe çok mide bulantısı oluyor ama genelde eski haline geri dönüp 21 günde verilen kilo ve düşürülen şeker endeksi artıyor. Umarım devam eder ve korumayı başarırsınız

    YanıtlaSil
  17. Ekmek, patates,pilav ,makarna da mı yemiceksiniz? Aslına bakarsak şekersiz diyet yanlış tarif olduğunu düşünüyorum. Şeker(karbonhidrat) hemen hemen her beşinde var. Biyokimya dersinden kalınca zorlar öğrendim bunları 😁

    YanıtlaSil
  18. aa harika bir karar! Bir dönem bu diyeti ben de uyguladım. Hem de iki ay boyunca, ama araya doğum günüm girince yediğim bir dilim pastadan sonra kontrolümü yine kaybettim.

    Yaptığım dönemlerde çok mutluydum gerçekten, bu yüzden ben de tekrar şekersiz yaşama başlamak istiyorum ancak şu sıralar hayat tarzım pek buna uygun değil ne yazık ki. Çok güzel bir karar vermişsin, eminim 21 güünün sonunda çok daha mutlu ve enerjik biri olacaksın! Instagram'dan da hemen takip ediyorum gelişmeleri görebilmek için:)

    YanıtlaSil
  19. Katılmak isterdim ama yok mümkün değil yapamam :(( sana başarılar :)

    YanıtlaSil
  20. Çok denemek istedim ama bir türlü kendime engel olamadım. Katılamasam da takipteyim abla 🤗

    YanıtlaSil
  21. Yolun açık olsun ♥
    Başaracaksın eminim :)

    YanıtlaSil
  22. şeker çok tehlikeli bir şey oldu artık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Rengini Kalıcı olarak Değiştirmek

Allah Allah daha kim bilir ne duyacağız deyip başlıktaki konuya giriyorum. Sabah programlarına bakarken çok ilginç bir şey öğrendim.Meğer göz Rengimizi kalıcı olarak değiştirebiliyormuşuz.Bir oyuncu kahve rengi gözlüyken şimdi açık mavi gözlere sahip olmuş. Seren Serengil de bir kaç ton göz rengini açtırdığını anlatıyordu.Özelliklede çok tehlikeli bir ameliyat olduğunu ifade etti. Türkiyede bunu şuan yapan tek bir yer varmış. Şimdi bunu duyup gençlerimiz abuk sabuk yerlerde yaptırmaya kalkmaz inşallah... İnternetten biraz daha konuyu araştırınca bu ameliyatın ABD çok popüler olan bu ameliyatı hiç bir sağlık örgütü  önermiyor olduğu yazıyor.  Bunla ilgili bir haberde  var.İstanbul da 17yaşındaki bir genç kız 25bin ödeyerek  yetkisi olmayan bir sağlık kurumunda bu ameliyatı olmuş ve ameliyattan sonra durımu kötüleşince başja bir hastanede gözetim altındaymış.Şimdide kör olmaya riski varmış. Peki Lumineyes ameliyatı nasıl yapılıyor : Bir lazer işlemi ile irisin üst

Blogger Mimi

Yayınladığım  blog yazılarıma bakarken aklima herkesin keyifl alacağıni düşündüğüm bir mim geldi . Tüm sorulara cevap verirken belli sorular da yazınızın linkini paylaşmayı unutmayalım  :) Sorulara gelince 1- Blog dünyasına nasıl adım attın ?Hadi anlat bize . 2010 yılında ilk oğluma hamileyken blog yazmaya başladım. Önceleri  arada bir yazıyordum.Sonra alışkanlık yaptı ve düzenli  olarak yazılarımı yayınlamaya başladım 😊 2- Bloğunu kısaca tanıt desem  neler söylemek istersin ? Benim blogum bir  gökkuşağı misali. Her alanda yazı yazıyorum. Aslında canım ne isterse onu yazıyorum .Kişisel gelişim, sağlık kiloverme,annelik,psikoloji,toplumlar,Google,yemek,günlük, içsel çözümlemeler.. 3- Yazarken olmazsa olmazların nelerdir? Yazarken gerçekten isteyerek yazmam gerekiyor. Yanı sırf yazı yayınlamak için yazı yazamıyorum. Bir ara uzun bir ara vermiştim.Araya yazı gir Inci dedim.Ama  günlerce yazamadım. Yazmak içten gelince devamı  geliyor. Yazarken sessiz bir ortam  yada yalnız

Haftada 20 kilo verdiren süper diyet

Bir haftada 20 kilo  verdiren diyet? Ay da 20 kilo  verdiren hızlı diyet  listesi? Internette süper kilo verme süreciyle ilgili listelerle taşıyor. Bir haftada 20 kilo vermekte çoğumuz için çok uygun olurdu.. Millet bir  coşmuş ki heralde bu kadar kısa zamanda  20 kilo verebileceğine inanıyor. Listenin içine girip baktığınız zaman ,listede yazanlar size çok tanıdık geliyor.. Lütfen bu gibi başlıklara kanmayın Zaten bu kadar kısa bir zamanda bu kilolar verilemediği gibi sağlığınızdan olmayın. Çok hızlı verilen kilolar aynı şekilde çok hızlı bir şekilde  geri alınıyor. Boşuna metabolizmanızı  bozup fazla yağ almayın. Herkesin metabolizması farklıdır. Sizi en iyi bilen yine sizsinizdir.Neyi çok tüketirseniz  kilo alacağınızı siz bilirsiniz. Artık bunu bilmeyen yoktur. Bol su için Hareket edin Spor yapın Öğünlerinizi geçiştirmeyin Yeşil sebze ,salata tüketin Şekerden,tuzdan uzak durun Karbohidrat hiç tüketmeden olmaz. Ama yediğiniz saatlere dikkat edin. Az porsiyonda