Ana içeriğe atla

Almanyada ki hızlı Antijen testleri neden Türkiye de yok ?



Almanyada yaşan biri olarak burada ki uygulama neden Türkiye de yapılmıyor diye merak ediyorum.!Burada hızlı antijen testleri var.
Marketten,alışveriş  yerlerinden gidip alacaginiz ucuz testler. Bu testleri evde kendimiz yapiyoruz.

Ilk okullarda ki cocuklarimiza hafta da 2 yada 3 gün yapiyoruz.Sonucu da çocuğumuzla öğretmenine gonderiyoruz.Böylece  öğretmen sınıftaki cocuklarin negatif sonucunu görüyor. Orta okula giden ogluma haftanin 3  bu testi yapiyorum ve sonucu ogretmenine hersabah gösteriyor.Diger ogrencilerde ayni şekilde yapıyor.

Bizim yaptigimiz bu hizli antijen korona testi PCR testi kadar burnun içine de sokulmuyor.Hafif bir işlem...

Neden bu testler Türkiyede yok anlamis degilim.Hem çocuklara hemde kendimize cok rahat yapabiliyoruz.Umarim Türkiyede de böyle bir uygulama olur.Aileler kendi yapacaklari icin hemde sınıftaki cocuklarin korona olup olmadığını gormelerini için harika olur.


Yorumlar

  1. Türkiye'de sanırım bu testler var ama çok az. Genele yayılsa güzel olur. Sağlıklı bir ay diliyorum son zamanlarda vakalar çok arttı 2022 umarım daha normale döndüğümüz bir yıl olur ....

    YanıtlaSil
  2. Şahsen ben hiç görmedim Türkiye'de böyle bir test, ama bize de gelse çok güzel olacak.

    YanıtlaSil
  3. Bizde uzun kuyruklara giriyoruz, sosyal mesafeyi bu kuyruklarda koruyamıyoruz, hasta değilsek bile bu kuyruklarda kapıp, hasta oluyoruz:) Tabi testi yapan arkadaşın tamamen insafında burnumuzun ne kadar acıyacağını bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  4. Bence çok doğru bir uygulama, yayılmayı ve daha önce kontrol altına almayı sağlar hiç olmazsa...

    YanıtlaSil
  5. bence de keşke olsa çok pratik olurdu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Rengini Kalıcı olarak Değiştirmek

Allah Allah daha kim bilir ne duyacağız deyip başlıktaki konuya giriyorum. Sabah programlarına bakarken çok ilginç bir şey öğrendim.Meğer göz Rengimizi kalıcı olarak değiştirebiliyormuşuz.Bir oyuncu kahve rengi gözlüyken şimdi açık mavi gözlere sahip olmuş. Seren Serengil de bir kaç ton göz rengini açtırdığını anlatıyordu.Özelliklede çok tehlikeli bir ameliyat olduğunu ifade etti. Türkiyede bunu şuan yapan tek bir yer varmış. Şimdi bunu duyup gençlerimiz abuk sabuk yerlerde yaptırmaya kalkmaz inşallah... İnternetten biraz daha konuyu araştırınca bu ameliyatın ABD çok popüler olan bu ameliyatı hiç bir sağlık örgütü  önermiyor olduğu yazıyor.  Bunla ilgili bir haberde  var.İstanbul da 17yaşındaki bir genç kız 25bin ödeyerek  yetkisi olmayan bir sağlık kurumunda bu ameliyatı olmuş ve ameliyattan sonra durımu kötüleşince başja bir hastanede gözetim altındaymış.Şimdide kör olmaya riski varmış. Peki Lumineyes ameliyatı nasıl yapılıyor : Bir lazer işlemi ile irisin üst

Blogger Mimi

Yayınladığım  blog yazılarıma bakarken aklima herkesin keyifl alacağıni düşündüğüm bir mim geldi . Tüm sorulara cevap verirken belli sorular da yazınızın linkini paylaşmayı unutmayalım  :) Sorulara gelince 1- Blog dünyasına nasıl adım attın ?Hadi anlat bize . 2010 yılında ilk oğluma hamileyken blog yazmaya başladım. Önceleri  arada bir yazıyordum.Sonra alışkanlık yaptı ve düzenli  olarak yazılarımı yayınlamaya başladım 😊 2- Bloğunu kısaca tanıt desem  neler söylemek istersin ? Benim blogum bir  gökkuşağı misali. Her alanda yazı yazıyorum. Aslında canım ne isterse onu yazıyorum .Kişisel gelişim, sağlık kiloverme,annelik,psikoloji,toplumlar,Google,yemek,günlük, içsel çözümlemeler.. 3- Yazarken olmazsa olmazların nelerdir? Yazarken gerçekten isteyerek yazmam gerekiyor. Yanı sırf yazı yayınlamak için yazı yazamıyorum. Bir ara uzun bir ara vermiştim.Araya yazı gir Inci dedim.Ama  günlerce yazamadım. Yazmak içten gelince devamı  geliyor. Yazarken sessiz bir ortam  yada yalnız

Haftada 20 kilo verdiren süper diyet

Bir haftada 20 kilo  verdiren diyet? Ay da 20 kilo  verdiren hızlı diyet  listesi? Internette süper kilo verme süreciyle ilgili listelerle taşıyor. Bir haftada 20 kilo vermekte çoğumuz için çok uygun olurdu.. Millet bir  coşmuş ki heralde bu kadar kısa zamanda  20 kilo verebileceğine inanıyor. Listenin içine girip baktığınız zaman ,listede yazanlar size çok tanıdık geliyor.. Lütfen bu gibi başlıklara kanmayın Zaten bu kadar kısa bir zamanda bu kilolar verilemediği gibi sağlığınızdan olmayın. Çok hızlı verilen kilolar aynı şekilde çok hızlı bir şekilde  geri alınıyor. Boşuna metabolizmanızı  bozup fazla yağ almayın. Herkesin metabolizması farklıdır. Sizi en iyi bilen yine sizsinizdir.Neyi çok tüketirseniz  kilo alacağınızı siz bilirsiniz. Artık bunu bilmeyen yoktur. Bol su için Hareket edin Spor yapın Öğünlerinizi geçiştirmeyin Yeşil sebze ,salata tüketin Şekerden,tuzdan uzak durun Karbohidrat hiç tüketmeden olmaz. Ama yediğiniz saatlere dikkat edin. Az porsiyonda