Ana içeriğe atla

Göz Rengini Kalıcı olarak Değiştirmek


Allah Allah daha kim bilir ne duyacağız deyip başlıktaki konuya giriyorum.


Sabah programlarına bakarken çok ilginç bir şey öğrendim.Meğer göz Rengimizi kalıcı olarak değiştirebiliyormuşuz.Bir oyuncu kahve rengi gözlüyken şimdi açık mavi gözlere sahip olmuş.
Seren Serengil de bir kaç ton göz rengini açtırdığını anlatıyordu.Özelliklede çok tehlikeli bir ameliyat olduğunu ifade etti.
Türkiyede bunu şuan yapan tek bir yer varmış.
Şimdi bunu duyup gençlerimiz abuk sabuk yerlerde yaptırmaya kalkmaz inşallah...
İnternetten biraz daha konuyu araştırınca bu ameliyatın ABD çok popüler olan bu ameliyatı hiç bir sağlık örgütü  önermiyor olduğu yazıyor.

Bunla ilgili bir haberde  var.İstanbul da 17yaşındaki bir genç kız 25bin ödeyerek  yetkisi olmayan bir sağlık kurumunda bu ameliyatı olmuş ve ameliyattan sonra durımu kötüleşince başja bir hastanede gözetim altındaymış.Şimdide kör olmaya riski varmış.



Peki Lumineyes ameliyatı nasıl yapılıyor :

Bir lazer işlemi ile irisin üst katmanındaki kahve renkli pikment 2,3hafta sonra tamamen mavi renge dönüşüyormuş.Mavi renge geçişten sonra tekrar kahve renge geçiş imkansızmış.

Şuan da göz rengi değiştirme ameliyatı Lumineyes, ülkemizde göz rengini bir kaç ton açmak ve kahverengi gözleri mavi renge çevirmek için şuan kullanıyorum.
İleride farkli renkler içinde eminim uygulanmaya başlanacaktır.

Arkadaşkar herşeyin doğalı güzeldir ve gereksiz yere kendinizle uğraşmayın derim 😀

Yorumlar

  1. Allah akıl fikir versin, sonunda kör olmak var, hiç iyi bir şey değil hele daha yeni bulunmuş, 50 yıl sonra belki tehlikesiz olarak yapılır ama şu anda kimse denemesin bence. :)

    YanıtlaSil
  2. Senin hiç ihtiyacın yok,o billur bakışlar çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. Zenci arkadaşa yakışmamış mesela,fazla gurcalamamak gerek,hevesi olan da lens taksın onunda doğal göz rengine yakın olanları çıktı.Sonunda risk olan bir şeyi yapmak pek sağlıklı değil..Şimdi güzellik nanıma estetik benzeri şeyleri o kadar yaygın kı,herkes birbirine benziyor.Doğal güzellikleri arar oldu gözlerimiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım herkeste aynı tip estetikler yapılıyor.
      Doğallık herzaman iyidir :)

      Sil
  4. Tövbe... Bu insanoğlunun kendisiyle derdi neyse anlamadım gitti...

    YanıtlaSil
  5. Amei conhecer o blog, já estou seguindo!

    submersa-em-palavras.blogspot.com.br/

    YanıtlaSil
  6. böyle büyük bir riske rağmen nasıl cesaret edebiliyorlar hayret doğrusu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cesaret edemezdim canım Gerçekten şasırtıcı derecede cesaretliler..

      Sil
  7. Valla bir yaşıma daha girdim. Çok fazla oynanmaması gerektiğini düşünüyorum kişisel özelliklerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok gerek duyulmadıkça bende seninle aynı fikirdenim.Sağlığı riske atacak bir durum yoksa boşa zaman harcamasınlar

      Sil
  8. çok itiysa lens taksın bari, kkör edecekler kendilerini tövbe yarabbim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett lens var. Yazık günah bak kızın kör olma tehlikesii varmış.Umarım eski sağlığına kavuşur

      Sil
  9. Şu insanoğlunun kendine ettiğini kimse etmiyor.

    YanıtlaSil
  10. Goz rengimi seviyorum.Kasimi,gozumu,boyumu,posumu,hatta fazla kilolarimmiiii bile seviyorum😀Herkesinde kendini sevmesini temenni ediyorum.Bu nedir abi yaaaaa?diyesim geldi zenci arkadasi gorunce.😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli canım.İnsan kendini sevip,barışıl olmalı. Herşeye takarsak eminimki bunun sonu gelmez.Keşke herkes senin gibi düşünce tatlım 😍

      Sil
  11. Yok yok valla akillari gezmeye gitmis harbiden. Allah Allah . Görüyonmu görüyon daha ne istiyon Allahtan belanimi dimi 😁 yine güzel bir konuya parmak basmissin incicim ellerine saglk 😘😘😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende duyunca çok şasırdım. Daha kimbilir neler duyacağız neler.
      Aman sağlık bu herkes çok iyi araştırsın.
      Sağol canım benım 😃

      Sil
  12. Çok riskli ya Allah ıslah etsin nediyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hem riski hemde sonucundan dönüş yokmuş

      Sil
  13. Zorunlu olmadıkça vücuda müdahale ettirmemek lazım.Yüz estetiği yaptırıp 10 yıl sonra göz kapaklarını kapatamayanları görüyoruz değil mi? Göz rengini açtırmakta benzer sonuçlar doğurabilir. Çok tehlikeli buldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayben canım sonra dan etkileri ortaya çıkıyor.
      Çok iyi araştırmak ve acele etmenek lazım.
      Sonuçta sağlık bu şakaya gelmez yani:)

      Sil
  14. Bence doğal olan en güzeli oluyor.Öbür türlü yapay yapay ortalıklarda dolaşan bir çok insan var.Açıkçası bu kadar ameliyata ve riske ne gerek var diye düşünmeden edemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı düşüncelerdeyiz canım.
      Sevgiler 😍

      Sil
  15. Hadi estetiği filan anlarım neyse de göz rengi ne kadar gereksiz bence şimdi çok kaliteli göz lensleri var bir heves takılmak isteniyorsa,göz bu şakaya gelmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım al lensi istediğin zaman değiştir dimi ama:))

      Sil
  16. Anne tarafımdan da baba tarafımdan da çok görülen bir renk ve gerçek genlerim. Hiç düşünmem :)

    YanıtlaSil
  17. Thank you for your comment on my blog, it means a lot for me.

    Great post, dear.

    I'm really very scared of the operations, especially of eye surgery, and I will never done that kind of surgery for myself, but all that informations that you told to us in your post is really good for someone tho want that.

    I'm following you now.

    amaterskaumjetnost.blogspot.ba

    YanıtlaSil
  18. ne ilginç şeyler buluyon sen amaaa :)

    YanıtlaSil
  19. Allah akıl fikir versin gerçekten

    YanıtlaSil
  20. Very interesting post! ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  21. Bunu ilk Buse Narci göz rengini degistirdi diye duydugumda cok sasirmistim. Zaten Türk Malı dizisinde de gözleri kedi gibi cok dikkatimi cekiyordu. Bazi eski fotolarina bakincada dogru olduguna inandim. Mavi de mavi yani muthis dikkat cekici bi tonlamasi oluyor. 😃 Buyuk cesaret valla ben olsam gorsellik icin katlanmazdim bu işe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım o kahve renginden açık maviye dönmüş gözü :)
      Valla büyük cesaret

      Sil
  22. Tam da gazete de birinin göz rengini değiştirdiğine dair bir haber okudum. Ben de bugün öğrendim. İlginç geldi ama cesaret ister ☺️

    YanıtlaSil
  23. Ya yukarıdaki gencin kendi hali çok daha sempatik değil miymiş sizce de? Estetik operasyona karşı değilim ama sağlıkla ilgili bir durum olduğunda tercih edilmesi gerektiğini de düşünüyorum. Göz ciddi bir organ, ben cesaret edemezdim.
    Ellerinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede daha sempatik, doğal yani.
      Bencede sağlık problemi olmadıkça yaptıramam yani cesaret edemen
      Sağol canım.
      Sevgiler

      Sil
  24. Aynı anda Allah Allah dedik :) Yok daha neler yaa diye okudum canım. İnsanlar ne kadar tatminsiz. Lens taksalar daha iyi . Gözle oynanmaz , hadi saçımızla başımızla oynuyoruz da göz Allah muhafaza gitti mi gelmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bende duyunca aynı tepkiyi verdim. Dediğin gibi bazı şeyler değişiyor ama bu çok önemli ve riskli bir durum...

      Sil
  25. Bence doğal güzellik her zaman önemlidir. Bizde saç ekim merkezleri başta olmak üzere bir çok sağlık kurum ve kuruluşunun aydınlatma ihtiyacını karşılıyoruz. Ve hassas operasyonlarda aydınlatma inanın çok önemlidir. Böyle bir ameliyat için kullanılan teknolojinin çok üst seviyelerde olması gerekmektedir. Türkiye'de henüz böyle bir ileri teknolojiyi kullanan bizlerin bildiği bir kuruluş yok. Onun için lütfen dikkatli olalım. Gözler herşeydir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle dikkatli olup iyi araştırmak lazım

      Sil
  26. Ben de duyunca çok şaşırdım. Allah herkese yakışanı verir görebildiğimiz için şükretmeliyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğal güzellik en önemlisi Dediğin gibi şükürler olsun.
      Sevgiler

      Sil
  27. Hallo Inci, ich wusste gar nicht, dass es so etwas gibt. Ich wünsche Dir einen schönen Feiertag. Liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  28. yeni duydum ben de ama o riske girmek cesaret ister :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yeni duydum canım. Dediğin gibi büyük risk.Dikkatli olmak lazım.
      Sevgiler

      Sil
  29. Yoook artık diye okudum yazını. Hahahaha ben almayayım kahverengi gözlerimden memnunum :) o riske girmeye değmez ;)

    YanıtlaSil
  30. Yanıtlar
    1. Kesinlikle Sağlık bu çok dikkat etmek gerekir...

      Sil
  31. Cool post, dear! I'm following you now & would love to have you follow me too! xoxo

    YanıtlaSil
  32. Doğal olan her zaman daha güzeldir. Allah bizi en güzel şekilde yaratmış. Bence kendimizle ilgili böyle degisiklik yapmak çok kötü. Güzel bir noktaya parmak basmışsın eline sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli doğallık dimi ama:)
      Teşekkür ederim canım.
      Sevgiler 😍

      Sil
  33. Bence de doğal olan en güzelidir bir renk için riske girmek biraz tehlikeli gibi.

    YanıtlaSil
  34. bana çok tehlikeli geldi bu iş
    doğal olandan yanayım
    çok hoş bir bloğun var
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tehlikeli birşey.
      Çok teşekkür ederim.
      Sevgiler 😍

      Sil
  35. heeey iyisin de miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim yine grip oldum💞💞💗💗

      Sil
    2. iyi olmadığını hissetmiştim. geçmiş olsun yaa. bak evin çevresindeki doğa iyileştirsin seniiii çabuuk :)

      Sil
    3. Güzel düşünen yüreğine sağlık canım benim.
      Bu günler biraz zor geçiyor ama geçecek elbet :)
      Seviyorum seni güzel kadın💞💞❤💖💖💗

      Sil
  36. daha başka nerelerimizi değiştirecekler acaba :D

    YanıtlaSil
  37. zenciye mavi göz yakışmış gibi.. :)) şaka bi yana,göz çok hassas bir organdır..onunla oynamak diğerleriyle oynamaya benzemez..ileride bunun acısını çekebilirler..iyi bir konuya değinmişsiniz,umarım zamanın gençleri böle şeylere tenezzül etmez..kaleminize sağlık.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Çok haklısın,ilerde acısını çekerler..

      Sil
  38. Galiba 4 yıl önce duymuştum ben de, uygulanmaya yeni başlamış demek :))

    YanıtlaSil
  39. İnsanın gözüne toz kaçınca ağrıyor. Allah bilir lazer ışını ne kadar tehlikelidir. Kör olma riski var. Vallaha ben gözlerimden memnunum. Simsiyah gözlerim var. Ve bana çok yakışıyor. Annem ve Babannem beni kömür gözlüm diye seviyor.... :)

    YanıtlaSil
  40. Kesinlikle çok tehlikeli.
    Dediğiniz gibi en iyisi doğal olandır

    YanıtlaSil
  41. Bence soldaki doğal hali daha iyiymiş cidden.
    Ben lazerle göz ameliyatından korkuyorum renk değiştirmek filan neymiş, aman ötelenip gitsin bu fikirler benden uzağa... ahaha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen doğal hali en iyisi :))
      Bende korkarım valla cesaret edemezdim :))

      Sil
  42. Ya bu yazını daha yeni fark ettim arşivini gezerken..Geçenlerde bununla ilgili bir haber görmüştüm ülkemizden.Bizim tanınmış türkücülerden birinin eski kız arkadaşı mı mıymış neymiş..O yaptırmışmış..Ama gözler çakır çakır,1 km.'den burdayım der gibiydi...Herşeyin en doğalı tabi ama ben isterdim yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yorumunu yeni farkettim canım :)
      Özcan Denizin eski sevgilisi yapmış dediğin gibi açık mavi ve doğal duruyor.Kızın gözü kahverengiymiş önceden.
      Ama çok iyi araştırmak lazım. KÖR olanlar var malesef

      Sil
  43. Ben gözlerim bozuk olduğu için lazerle çizdirip gözlükten lensten kurtulmayı düşünüyorum ama buna bile korkuyorum insanlar neler yapıyor ya 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep aklıma doktorlar geliyor.Nedense bütün göz doktorları gözlük kullanıyor.Ama lazerle çizdiren çok az.Sanırım gözlük daha iyi. Ama bı benim düşüncem :)
      Bende korkarım :))

      Sil
  44. Riskine zerre kadar değmez. Değecek gibi olsaydı da paramı böyle bir şeye sarf etmezdim.

    YanıtlaSil
  45. ben geldiiimmm :) bu ameliyatlari okumustum ve bukafatfs degil artik demistim insanlar degisiklik diye artik ne yapacagini şaşırdı asla bu riske girilmemeli bence... takibe aldim blogu bende beklerim..

    YanıtlaSil
  46. En güzeli doğal olandır. Bu şekilde kendileri ile sürekli uğraşanları anlamıyorum, sadece kendilerini kandırıyorlar..

    YanıtlaSil
  47. Beyin nakli lazım asıl bunlara insanlık saçma sapan bir yöne gidiyor ya hayırlısı.
    İlk verilen en güzeli ben saçımın renginin tonunu bile değiştirmiyorum şükürler olsun şikayetim de yok kendimden.
    Fiziki görüntü de rahatsızlığı olanlar dışın da ameliyatlara kalkışanları anlayamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yeni çıkan şeyi uygulamaya çalışıyoruz.Sağlıklı olduktan sonra gerisini çok takmamak lazım.
      Bende seninle aynı fikirdeyim canım.
      Sevgiler

      Sil
  48. Bu tür işlere girmek çok yanlış elimizdekini en iyi şekilde kullanmak varken ne gerek var değiştirmeye çalışmak.

    YanıtlaSil
  49. Ben mavi gözlüyüm; bir faydasını görmedim. :) Gelmeyin bizim tarafa. :)

    YanıtlaSil
  50. Başlığı görünce merakla girdim gerçekten. Ama içeriği okudukça "Hey Allah'ım yaa! İnsanlar ne yapacağını şaşırdı artık!" moduna girip gözlerimi devirdim. :D

    YanıtlaSil
  51. Risk alıp bu işe girişmeyi anlamsız buluyorum. Riski olmasa bile gereksiz bir uygulama. Böyle bir şey olduğunu ilk defa duydum. Bilgilendirme içn teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum.Saglik sorunu olmadıkça gereksiz ve tehlikeli girişimlerden kaçınılması gerekiyor.

      Sil
  52. Yok artık...
    Göz rengini değiştirmek istiyorsan lens tak, böyle bir operasyona ne gerek var...
    Ama bende gamze estetiği yaptıracağım... Ne yapayım gamzeli insanları çok kıskanıyorum :)

    YanıtlaSil
  53. great post!
    Would you like to follow each other? If the answer is yes, please follow me on my blog & I'll follow you back.

    http://www.okcheori.com

    YanıtlaSil
  54. eyvahlar olsun kızım duymasın kesin tutturur yanmışım ben....sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  55. Böyle bir şey var mıymış yaa.. keşke gençlik yıllarımda olsaydı vah vah.

    YanıtlaSil
  56. Renk renk lensler var riske girmeye gerek yok isteyen lens taksın :)

    YanıtlaSil
  57. aman Allahım daha neler duyacağız lensler ile bu işi halletseler daha iyi ama,işin psikolojik boyutu daha düşündürücü bence....

    YanıtlaSil
  58. Riskli olmasa yaptırmak istediğim tek estetik, göz rengi değişikliği olurdu :)

    YanıtlaSil
  59. Ben de duymuştum. Ama gereksiz olarak görüyorum:) kendini beğenmeyen insanın ruh hali nasıl acaba? Gözleri renklendirmek yerine hayatlarını renklendirmeyi deneseler, daha çok şey kazanacaklar ama.. :)

    YanıtlaSil
  60. Bilgilendirici bir yayın olmuş, teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Blogger Mimi

Yayınladığım  blog yazılarıma bakarken aklima herkesin keyifl alacağıni düşündüğüm bir mim geldi . Tüm sorulara cevap verirken belli sorular da yazınızın linkini paylaşmayı unutmayalım  :) Sorulara gelince 1- Blog dünyasına nasıl adım attın ?Hadi anlat bize . 2010 yılında ilk oğluma hamileyken blog yazmaya başladım. Önceleri  arada bir yazıyordum.Sonra alışkanlık yaptı ve düzenli  olarak yazılarımı yayınlamaya başladım 😊 2- Bloğunu kısaca tanıt desem  neler söylemek istersin ? Benim blogum bir  gökkuşağı misali. Her alanda yazı yazıyorum. Aslında canım ne isterse onu yazıyorum .Kişisel gelişim, sağlık kiloverme,annelik,psikoloji,toplumlar,Google,yemek,günlük, içsel çözümlemeler.. 3- Yazarken olmazsa olmazların nelerdir? Yazarken gerçekten isteyerek yazmam gerekiyor. Yanı sırf yazı yayınlamak için yazı yazamıyorum. Bir ara uzun bir ara vermiştim.Araya yazı gir Inci dedim.Ama  günlerce yazamadım. Yazmak içten gelince devamı  geliyor. Yazarken sessiz bir ortam  yada yalnız

Haftada 20 kilo verdiren süper diyet

Bir haftada 20 kilo  verdiren diyet? Ay da 20 kilo  verdiren hızlı diyet  listesi? Internette süper kilo verme süreciyle ilgili listelerle taşıyor. Bir haftada 20 kilo vermekte çoğumuz için çok uygun olurdu.. Millet bir  coşmuş ki heralde bu kadar kısa zamanda  20 kilo verebileceğine inanıyor. Listenin içine girip baktığınız zaman ,listede yazanlar size çok tanıdık geliyor.. Lütfen bu gibi başlıklara kanmayın Zaten bu kadar kısa bir zamanda bu kilolar verilemediği gibi sağlığınızdan olmayın. Çok hızlı verilen kilolar aynı şekilde çok hızlı bir şekilde  geri alınıyor. Boşuna metabolizmanızı  bozup fazla yağ almayın. Herkesin metabolizması farklıdır. Sizi en iyi bilen yine sizsinizdir.Neyi çok tüketirseniz  kilo alacağınızı siz bilirsiniz. Artık bunu bilmeyen yoktur. Bol su için Hareket edin Spor yapın Öğünlerinizi geçiştirmeyin Yeşil sebze ,salata tüketin Şekerden,tuzdan uzak durun Karbohidrat hiç tüketmeden olmaz. Ama yediğiniz saatlere dikkat edin. Az porsiyonda