Ana içeriğe atla

Doğumdan Sonra 15 Kiloyu Nasıl Verdim?

Doğum yapalı neredeyse 6 ay geçti ve doğumdan önce ki halimden daha zayıfım😊 ve mutluyum.



Emziren bir anne olduğum için şok diyetler falanda yapmadım...

İlk hamileliğimden sonra sütüm bol olsun diye yemediğim şey kalmamıştı.Durum böyle olunca hızlı ve bilinçsiz olmanın açısını kilo alarak yaşamıştım

2.hamileliğimde daha bilgili olmanın avantajını kullandım ve hamileliğimde aldım kiloların hepsi ve biraz daha fazlası gitti bile 😊

Evettt bu süreçte neler yaptım :

🌟Öncelikle oğlumu bol bol emzirdim.

🌟Günde 3 litre su içtim.

🌟5.ayımda maydonoz çayı içtim.Süper ödem atıcıdır.

🌟4.aydan itibaren hergün düzenli yürüyüşler yaptım.

🌟🌟🌟1litre suyun içine limon sıkıp suyun alkali oranımı daha da arttırdım .Hala da devam ediyorum...

🌟🌟🌟Aburcubur,çikolata yediğimde dışarı çıkıp bol bol yürüdüm .Ya da sabah erken saate yedim ve gün içinde bol hareketle alınan kaloriyi eritmiş  oldum.

🌟Akşam 7 den sonra birşey yemedim .Canım birsey isterse ev yoğurdumdan yedim.

🌟🌟🌟Streç filim ile erimesini istediğim bölgeyi sarıp hareket ederek fazla ter attım.
Önemli bir nokta da 10 dakikadan fazla tutmadım ki sağlığımı olumsuz etkikemesi diye😊 Daha sonrasında fazla ter attığım için de su içtim.

🌟1 ay oldu Fitness Studio yazıldım.Umarım kışın bolca yararlanabilirim .

🌟Kendimce bu şekilde bir çizelge ile fazlalıklarından kurtuldum .

Bunlarla iyi bir yol almış oldum.Hepimizin bünyesi  farklıdır.Bu yüzden özellikle  emziren anneler beslenirken çok dikkat etmeliler.

Mutlaka doktorunuza sorarak hareket edin.😊

Aslına bakarsanız hersey irade de  başlıyor.

Sevgilerimle

Yorumlar

  1. Harikasın İncicim. Benim de doğum sonrası 4,5 kilom kalmıştı, ara ara verip alıyorum aynı kiloyu. Kesin çözüm şart tabii, tebrikler sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim. Senide tebrik ederim canım.4.5 kilo yacaş yavaş gider❤
      Sevgilerimle

      Sil
  2. Tebrikler, yakın zamanda çok kilo verebilmeyi başarmış biri olarak şu sözünüzün altına imzamı atarım. "Aslına bakarsanız her şey iradede başlıyor"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizi tebrik ederim.Gerçekten de herşey irade ve azim işi 😊

      Sil
  3. Boğazını tutarsan kilo verirsin. NET. Tebrikler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canim 😊Doğru yemek en önemlisi. Çok teşekkür ederim.
      Sevgilerimle

      Sil
  4. Tebrikler İnci süpersin. Bende ilk çocuğumda dediklerini yapmıştım ve hamilelikte aldığım 15 kiloyu vermiştim ilk 6 ayda hatta 17 kilo vermiştim. Ben birde sütüm olsun diye ısırgan çayı içmiştim, süt sorunun olursa aklında olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo be güzel canım.Ben ilk çocuğumda ipin ucunu fena kaçırmıştım. Bu sefer daha temkinli davrandım.
      Idırgan çayını deneyeceğim canim. Teşekkür ederim tavsiye içinde...
      Sevgilerimle

      Sil
  5. İlk hamilelikte ve emzirme döneminde bilinçsizliğin ve deneyimsizliğin verdiği acemilikle " ye sütün olsun " gazına geldim ama 2.de kulaklarımı tıkadım,dengeli beslendim,bol su ve sıvı tükettim.Ilkine göre hamilelikte daha az kilo aldım ve hamilelik kilolarını daha çabuk ve fazlasıyla verdim..İstek,irade ve istikrar kesinlikle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh aynı şeyleri yaşamışız.Bak şunu da ye süt yapar. Bol tatlı ye vb neler neler yiyerek zararı kendi kendimize vermişiz.Bende 2.hamilelikte aenin gibi yaptım canım.Amaç daha fazlasını sağlıklı beslenerek vermek😊
      Sevgilerimle ❤

      Sil
    2. Ahhhh kim yaşamadı ki acaba merak ediyorum gerçekten :))))

      Sil
  6. Canım tebrikler benim 3. doğum yapalı nerdeyse bir buçuk sene olacak ama halem 3 kilo fazlam var. Onuda bir türlü vermedim. Sanırım bol su içmek en güzeli. suyu biraz daha fazla tüketeceğim. Maydanoz çayıda sürekli aklımda ama bir türlü başlayamadım. Başlasam iyi olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maşallah canım 3. çocuk annesi olarak 3 kilon kalmış.Su içmek çok önemli.Şişeyle geziyorum heo.Sende öyle yap .Çok faydasını görürsün. Maydonoz çayı harika bir ödem atıcı.O üç kiloda hemencecik gider.
      Sevgilerimle

      Sil
  7. Süper anneyi kutluyorum o zaman fıstık olunmuş demektir bundan sonrası daha önemli korumak:))) sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canim. Kesinlikle önemli olan bu çizgiyi korumak.Hemen eskiye dönmemek lazım.
      Sevgilerimle

      Sil
  8. Tebrikler Bebişi güle güle büyütün

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Ne güzel vermişsin Tebrikler. Emzirdikce fazla kilolar gidiyor. Ben de 2 doğumumda da çok güzel vermiştim.😊

      Sil
    2. Gerçekten emzirmek çık önemli canım. Ayy ne güzel vermişsin.Çok kolay olmayan bir süreç 😊
      Sevgiler canım

      Sil
  10. Tebrikler canim istikrar ve disiplinle basarilamayacak is yok. Limonlu su ve maydanoz cayi gercekten cok faydali 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canim.Ödem atmada birebirler.Mutlaka eksik edilmemeli canım.
      Sevgilerimle

      Sil
  11. İncikooo maydanoz çayını kendin mi hazırlıyorsun yoksa bir yerlerden mü alıyorsun?Bende kullanıcam valla acayip merakk ettim senin yüzüne😂😍Azminden öpüyorum sistirellaaaam darısıı başıma ya rabbbb duy bu kulunun sesini🙏🏻😂❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşom bir kaç sap maydonozu al sıcak su da kaynat. Ohh miss 😊
      Olmadı içme su şisene maydonoz ve limon koy👍👍👍😆

      Sil
  12. Maşallah. Her şeyin başı istek ve azim bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım ❤Azim,istek olduktan sonra gerisi kolay.
      Sevgilerimle

      Sil
  13. Guten Morgen, toller Beitrag! Ich wünsche Dir einen schönen Tag. Liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guten Morgen Jana,
      Vielen Dank 😊
      İch wünche auch Dir einen schönen Tag.
      Liebe Grüße İnci

      Sil
  14. Canım tebrik ederim gerçekten.Bu kadar kısa süre de çok iyi kilo vermişsin bravo 😊Azmin elinden hiçbir şey kurtulamaz.Sevgiler Incicigim ve iyi bayramlar❤😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım.Inşallah devamıda gelecek.
      Sevgilerimle❤💓💓

      Sil
  15. tebrikler sana alkışlıyorum
    azm edince herşeyi başarıyor insan
    beyinde bitiyor çok doğru söylüyorsun
    sağlıklı ve dinamik günler diliyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  16. TEBRİK VE TAKDİRLERİ HAK EDİYORSUNUZ.

    YanıtlaSil
  17. Blogda yazarak ilerlemek harika sanki. Böyle ce daha dikkatli davranırım sanki. Haftaya ameliyat olacağım ondan sonra bende ay ay yazarak süreci oluşturayım. İyi ki ziyarete gelmişim. Çok faydalı oldu. Kocaman kalpler benden sana

    YanıtlaSil
  18. Oğlum 8 yaşında artık... ona hamileyken 21 kilo almıştım.. ve emzirmek gerçekten çok kilo verdiriyor sapıtıp saçma sapan yemzsen :) ben de o kadar cabuk vermiştim ki.. şimdi gerçi aldım kilo ama :) veriyorum yavaş yavaş yine..
    akşamları yememek kilit sanırım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Rengini Kalıcı olarak Değiştirmek

Allah Allah daha kim bilir ne duyacağız deyip başlıktaki konuya giriyorum. Sabah programlarına bakarken çok ilginç bir şey öğrendim.Meğer göz Rengimizi kalıcı olarak değiştirebiliyormuşuz.Bir oyuncu kahve rengi gözlüyken şimdi açık mavi gözlere sahip olmuş. Seren Serengil de bir kaç ton göz rengini açtırdığını anlatıyordu.Özelliklede çok tehlikeli bir ameliyat olduğunu ifade etti. Türkiyede bunu şuan yapan tek bir yer varmış. Şimdi bunu duyup gençlerimiz abuk sabuk yerlerde yaptırmaya kalkmaz inşallah... İnternetten biraz daha konuyu araştırınca bu ameliyatın ABD çok popüler olan bu ameliyatı hiç bir sağlık örgütü  önermiyor olduğu yazıyor.  Bunla ilgili bir haberde  var.İstanbul da 17yaşındaki bir genç kız 25bin ödeyerek  yetkisi olmayan bir sağlık kurumunda bu ameliyatı olmuş ve ameliyattan sonra durımu kötüleşince başja bir hastanede gözetim altındaymış.Şimdide kör olmaya riski varmış. Peki Lumineyes ameliyatı nasıl yapılıyor : Bir lazer işlemi ile irisin üst

Blogger Mimi

Yayınladığım  blog yazılarıma bakarken aklima herkesin keyifl alacağıni düşündüğüm bir mim geldi . Tüm sorulara cevap verirken belli sorular da yazınızın linkini paylaşmayı unutmayalım  :) Sorulara gelince 1- Blog dünyasına nasıl adım attın ?Hadi anlat bize . 2010 yılında ilk oğluma hamileyken blog yazmaya başladım. Önceleri  arada bir yazıyordum.Sonra alışkanlık yaptı ve düzenli  olarak yazılarımı yayınlamaya başladım 😊 2- Bloğunu kısaca tanıt desem  neler söylemek istersin ? Benim blogum bir  gökkuşağı misali. Her alanda yazı yazıyorum. Aslında canım ne isterse onu yazıyorum .Kişisel gelişim, sağlık kiloverme,annelik,psikoloji,toplumlar,Google,yemek,günlük, içsel çözümlemeler.. 3- Yazarken olmazsa olmazların nelerdir? Yazarken gerçekten isteyerek yazmam gerekiyor. Yanı sırf yazı yayınlamak için yazı yazamıyorum. Bir ara uzun bir ara vermiştim.Araya yazı gir Inci dedim.Ama  günlerce yazamadım. Yazmak içten gelince devamı  geliyor. Yazarken sessiz bir ortam  yada yalnız

Haftada 20 kilo verdiren süper diyet

Bir haftada 20 kilo  verdiren diyet? Ay da 20 kilo  verdiren hızlı diyet  listesi? Internette süper kilo verme süreciyle ilgili listelerle taşıyor. Bir haftada 20 kilo vermekte çoğumuz için çok uygun olurdu.. Millet bir  coşmuş ki heralde bu kadar kısa zamanda  20 kilo verebileceğine inanıyor. Listenin içine girip baktığınız zaman ,listede yazanlar size çok tanıdık geliyor.. Lütfen bu gibi başlıklara kanmayın Zaten bu kadar kısa bir zamanda bu kilolar verilemediği gibi sağlığınızdan olmayın. Çok hızlı verilen kilolar aynı şekilde çok hızlı bir şekilde  geri alınıyor. Boşuna metabolizmanızı  bozup fazla yağ almayın. Herkesin metabolizması farklıdır. Sizi en iyi bilen yine sizsinizdir.Neyi çok tüketirseniz  kilo alacağınızı siz bilirsiniz. Artık bunu bilmeyen yoktur. Bol su için Hareket edin Spor yapın Öğünlerinizi geçiştirmeyin Yeşil sebze ,salata tüketin Şekerden,tuzdan uzak durun Karbohidrat hiç tüketmeden olmaz. Ama yediğiniz saatlere dikkat edin. Az porsiyonda